"Ya Simge ben bunu giymem bu çok kısaaaaaa sürtük gibi durmak istemiyorum!!"
"Orada ki herkesi etkilemek istiyorsan eğer bunu giymek zorundasın Esra"
Siyah göğüs dekoltesi oldukça geniş aynı zamanda kuyruk sokumumun 5 cm üstüne kadar gelen bir sırt dekoltesi ve önden tek kol detayi vardı. Altıma siyah platform topuklu bir ayakkabı giydim. Saçlarımı açık birakip uçlarina hafif maşayla dalga verdim ve saçlarimi tek omzuma attim. Güzel bir makyaj yaptiktan sonra boynuma küçük zarif bir kolye taktim. Bileğime de ince bir bileklik taktiktan sonra hazirdim artik oranin amina koyacaktim en azindan buna inaniyordum.
"Oha Esraaaa! Zaten çok güzel bir kızdın ama şuan çok daha güzel olmussun Doğu'nun dibi düşecek pardon oradaki herkesin, hadi çıkalım"
Taksi geldiğin de hemen binip adresi verdim ve parti yerine gelmiştik çok heyecanliydim durup derin bi nefes aldıktan sonra heyecanımın gecmediğini anladim.
"Ya Simge boş ver hadi eve dönelim nolur nolur nolur"
"Saçmalama Esra buraya kadar geldik burdan sonra vazgecmiceksin dimi hadi ama orospuluk yapma"
Neyse mecbur kabul etmistim önden Simge girdi arkadan bende tereddüt ede ede yavaş adımlarla girdim. Gözüm direkt Doğu'yu aradi ve gözüm ona ilistiginde o da bana dogru dönmüştü göz göze geldik ağzı 'O' şeklinde açılmışti yanindaki arkadaslari da onun bi yere odaklandigini farkedip bana donduler onlarda agizlarini 'O' seklindr acmislardi. En son Cemre de bana dondugunde once sasirip sonra suratini asmisti ve hemen Doğu'nun dudaklarina yapismisti Doğu'nun gozleri hala bendeydi Simge'nin hadi yanlarina gidelim demesiyle yanlarina gittik. Doğu gozlerini bana dikmis hala inceliyordu.
"Pijamayla gelirsin saniyordum" evet Cemre bunu demisti tabiki altta kalmicaktim
"Gelirken kisiligini de alirsin saniyordum ama her zamanki gibi odanda birakmissin"
Bunun ustune bir sey demedi baya bozulmustu belliydi . Benimle ugrasmamasi gerektigini hala mi ogrenemedi bu kiz aciyorum dogrusu. Yine akillanmamisti belli ki bana dogru dondu ve konusmaya basladi
"Kulkedisi gibisin ne yazikki gece yarisindan sonra o varos yuvana geri doneceksin"
Hala bana laf atiyordu bu? Yanindakilerde gulmeye baslamislardi Doğu hala beni inceliyordu bu cocukta tam bir aptaldi.
"Keske senin surtuklugunde gece yarisi bitseydi."
Hemen birini gosterip aa Eda gelmis ben onun yanina gidiyorum diyip uzaklasti cevap bulamayinca tabi surtuktu iste. O arada tanimadigim bir cocuk gelip bana 'benimle dans eder misin?' diye sordu. Doğu 'simdi bana soz vermisti' diyerek kolumdan tutup hemen dans edenlerin arasina cekti beni
"Naptigini saniyorsun Doğu!"
"Bir sey yapmiyorum susta dansimiza devam edelim."
"Birak ya aptal!"
Bunu dedikten sonra Simge'nin yanina gittim Doğu'nun bakislari hala bendeydi. O sirada onumden gecen garsondan ne oldugunu bilmedigim bir ickiyi aldim ve dikledim bi kre daha bi kere daha ve bi kere daha daha onceden hic icki icmemistim kafam iyice gitmeye basladi kenara gecip oturdum o sirada tanimadigim ama oldukca yakisikli bir cocuk geldi ve bana sirnasmaya basladi ama kolumu kaldiracak halim yoktu sadece biraksana beni gibisinden bir seyler mirildanmaya calisiyordum tam dudaklarima egildiginde anidem ustumden biri cekti cocugu ve yere yatirdigi gibi yumruklamaya basladi
"ne yaptigini saniyorsun orospu -yumruk- cocugu -yumruk- sen -yumruk- kimin -yumruk- " diyip durdu ve bana bakti.
"Sen ne sikime bu cocukla fingirdesiyorsun lan?!"
"Ben.. Sey.. Ben HİCK ben sey HİCK sana ne ya benden sana ne ne istersem yaparim!"
O sirada Ateş geldi Doğu bunu buradan goturun deyip yerde oldurusiye yumrukladigi cocugu gosterdi. Ateş cocugu goturdukten sonra Doğu bana dondu.
"Ben 10 dakikaya geliyorum burdan bir yere ayrilma!"
Uyku gozlerime baski yapmaya baslamisti zaten kalkacak halim yoktu gozlerimi yavasca uykunun kollarina biraktim... Siddetli bas agrisiyla uyandim gozlerimi hafif araladim biraz daha kendime geldigimde burayi tanimadigimi farkettim uzerime baktim sadece ic camasirlarimlaydim arkami dondugumde o tanidik yuzle karsilastim.
"DOĞU?!"
******
Arkadaşlar yurtta kaldigim icin bölümü gec paylastim ve yazim yanlislari da olabilir cunku telefondan paylasiyorum umarim keyif aliyorsunuzdur okurken guzel yorumlarinizi bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pabucumun Doğusu
Teen FictionZengin havalı dünyayı kendi etrafında dönüyor sanan erkekleri bilirsiniz ve sıradan kızları da . Buda o zengin erkeğin ve sıradan kızın hikayesi. Yaşayarak nefret mi edilir yoksa aşık mı olunur hep birlikte göreceğiz