SÜRTÜK!

153 4 0
                                    

Mahallenin çocukları yine zile basmaya başladılar tahmin edeyim ya Esra abla karşı mahalledeki çocuklar bize laf atıyorlar yada maç oynicaz gelseneee diyeceklerdi ikincisi ağır bastı tabiki.

"Esra ablaaaağ defans eksik gelseneeeeğ"

"bekleyin formamı giyip gelicem"

Formamı üstüme geçirip kramponlarımı da giydikten sonra bahceye koştum evin yanındaki boş arazide yapardık hep maçları tabi Doğuların evinin tam karşısında olmasıda ayri bir trajedi. Neyse maça başladık köşe vuruşu yapacaktım biraz açıldım nasıl abandıysam top Doğuların bahçesine gitti sikeyim bende şans olsa çüküm olurdu zaten. Hemen Serhatı alması için yolladım Serhat koşa koşa yanıma geldi Doğu abi gelip senin almani söyledi dedi. Ne istiyordu bu orospu cocuğu?! İş başa düşmüştü ağır adımlarla yanına gittim piç gibi sırıtıyordu gibi değil piçti işte.

"Ver şu topu Doğu"

"Karşılığında ne vereceksin?"

"Dayak var yeeeen mii?" evet böyle cevap verdim raadım aq napim.

"İiiy uğraştığım kıza bak al şu topuda git"

Tam o sırada Sevinç abla geldi nasıl oluyorda böyle bir insanın böyle bir oğlu olabiliyordu aklım almıyor.

"Aa nasılsın Esracım okul nasıl gidiyor gerçi birinciliklerine alıştık senin sormama bile gerek yok ah bizim Doğuda çalışsa biraz Esracım bizim Doğuyuda çalıştırır mısın biraz?"

Şimdi boku yedim işte ben bu çocuğu görmeye katlanamıyordum bir de ders mi çalıştıracaktım inanamıyorum yarrağı yedim.

"şey bilmem ki anneme sormam lazım"

"Ben konuşurum kızım annenle yarın öğlen olur mu bizde Sedat Amcanla iş seyahatine çıkıcaz rahat rahat dersinizi çalışırsınız sizde"

"anneme bi sorayım Sevinç abla"

"ben hallederim onu sen merak etme kızım"

Tamam diyip eve geçtim üstümü değiştirip yatağa uzandım yarın ne sikim yiyeceğimi düşünürken uyuya kalmışım uyandığımda saat 1e geliyordu ağır bi küfür savurup bir seyler atıştirdim üzerime siyah t-shirtümü altınada siyah taytımı geçirdim evdekilere çıkıyorum deyip bağcıklarımı bağlama gereği duymadan Doğulara gittim ve zillerine bastım kapıyı yarı çıplak bi kız açtı anadan doğmada diyebiliriz üzerinde götünü bile örtmeyen bi gömlek vardı ben kızı süzerken Doğu bana

"Lezbiyen olduğun iyi olmuş bana tecavüz etmenden korkuyordum ama şimdide sevgilimi sikecek gibi duruyorsun"

"Çüküm olsaydı emin ol bu kızı sikmezdim çükümünde bir onuru var sonuçta"

"ayyy Doğuuuu neğ diyooooğ bu sürtüüüğk"

"Sürtük lafını götüne sokmadan önce iki seçeneğin var bir siktir git iki yine siktir git ayrıca o ağzını götüm gibi yapma"

Kız ağlaya nazlana Doğunun kucağına atladı içeri geçmiştik Doğu biraz sonra o kevaşeyi yollayıp yanıma geldi

"oyuncağımı yolladığına göre seninle oyuna devam edeceğiz"

"Açta çükünle oyna Doğu"

Pabucumun DoğusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin