Bugün İstanbul’a dönüyordum hem mutlu hem de hüzünlüydüm arkadaşlarımı özleyecektim. Valizimi aşağıya indirdim arabanın bagajına koydum. Annemler felan çıktı onlarla vedalaşıyordum o sırada Doğu da markete gidiyordu sanırım gördü geldi annem Doğu’yla da vedalaşsana dediği için mecbur ona da sarılmak zorunda kaldım kulağıma eğilip ‘’Kendine dikkat et Bal’’ dedi. Bal mı nasıl yani??
Yol boyunca bunu düşündüm yandaki teyze de hiç susmuyordu ki en sonunda kulaklığı taktım. Aklıma Doğu’nun okuduğu şiir geldi gözleri bal rengi olan bir kızdan bahsediyordu.. Benim de gözlerim bal rengiydi üstelik giderken ‘’Kendine dikkat et Bal’’ demişti ne saçmalıyordum ki Doğu beni seviyor olamazdı üstelik zengin piçin tekiydi en iyisi böyle saçma düşüncelere kapılmamak zaten şuan çok büyük bir derdim var ‘’VALİZ’’ neyse hiç babamın verdiği harçlığı taksiye veremicem binerim şurdan bi otobüse basarım paşa paşa öğrenci akbilimi oh keyif param da ebime kalır bundan kralı mı var. Neyse ki onca debelenmeden sonra yurda gelebildim eşyalarımı yerleştirdikten sonra yurttan gizlice kaçıp karşıdaki çiğ köfteciden bir porsiyon çiğ köfte yaptırdım ne yapayım bugün kahvaltılık çıkar kesin yemekte. Bir güzel yedim çiğ köftemi ooh lop lop et olsun ne diyom lan ben dana gibi oldum zaten. Bir litre ayranı da içince uyku bastırdı tabi zaten yarın okulun ilk günüydü uyusam iyi olacak oda da olan birkaç kişiye iyi geceler dedikten sonra yattım uyudum.
Bölüm paylaşmamamın nedeni okunmadığını düşünmemdi bir arkadaş okuduğuyla bölümü bbeklediğiyle ilgili bir şey söyleyince paylaşayım dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pabucumun Doğusu
Teen FictionZengin havalı dünyayı kendi etrafında dönüyor sanan erkekleri bilirsiniz ve sıradan kızları da . Buda o zengin erkeğin ve sıradan kızın hikayesi. Yaşayarak nefret mi edilir yoksa aşık mı olunur hep birlikte göreceğiz