Evet gencler geri donduuuuum bundan sonra sizinleyim :)))
Ulan burada nerden bulucam ben taksiyi diye söve söve otobanda yürümeye devam ettim gecen arabalar korna çalıyordu hepsine tek tek ana avrat sövdüm. Bir tanesi durdu içinden surati kil yumagi olan bir adam çıkti
" hiist güzelim bi tur verde gezelim"
ya rabbi sabır ya bütün orospu çocukları beni mi buluyor.
"Hemen gitmezsen o direksiyonu götüne sokucam deli danalar gibi dolanican durucan""Hadi ya soksana"
Ulan iki kişiler tipleri de sağlam değil boka batmak bu oluyor surdan bi Allah'in kulu "iyi" kulu gecsede kurtarsa ya"Siktirin gidin bur.." dan diyemeden biri kucakladi beni
"Birak lan biraksana orospu cocugu surdan bi ineyim sikicem lan belani"
"Sende bizi sikersin seve seve canim tabi ama önce bizim seninle işimiz var"
Tam arabaya koyuyordu ki beni biri üzerinden itip yumruğu geçirdi suratina biri demisken bi orospu çocuğundan kurtuluyorum diğeri buluyor Doğu piciymis ama en azindan diğerlerinden daha tehlikesiz olduğu kesin.
İki adami da alt ettikten sonra bana döndü
"Ulan ne sikime gidiyorsun ki yanimdan"
İbneye bak ya hesap soruyor bir de yaptiklarini unuttu sanirim
"Sen çok mu duzgunsun lan o orospu çocuklarından farkin ne"
"Kes lan sesini yürü gidiyoruz"
"Gelmiyorum lan ben ne sikime gidiyosan git"
" yürü dedim lan sikicekler burada seni göreceksin"
Ona ne lan benden ne karisiyor aminakodugum
"Sana ne lan benim vücudum benim kararim seni mi sikecekler" dedim. Dememle arkasini dönmesi bir oldu. Ulan ben biraz daha inat eder binerim diyordum. Çekti gitti çocuk iyi mi? Ne bok yicem lan ben burada. Oylece yürürken birden beni biri kucaklamasiyla arabaya tikmasi bir oldu. Hayda yine basliyoruz bugün gidecek bu namus elden ben size söyleyeyim.
"Orospu çocuğu sen kimsin lan senin ciktigin yere soka.." dememle Doğu'nun siritarak arabaya binmesi bir oldu.
"ulan ben sana gelmicem demedim mi lan"
"Biraksaydim da burada sikseler miydi seni"
"Evet.. Ne dedim lan.. Yani Hayir dilim sürçtü"
"Çok istiyorsan bize gelebilirsin" diyip Piç Piç siritti.
"Ne diyon lan sen, sikerim lan seni"
Diyip kafasına geçirdim.
"Napiyosun lan bok yoluna gidicez simdi araba kullanıyorum"
"Tamam" deyip koltuguma sindim. Uyuya kalmisim.
Yavaşça gözlerimi actim. Çok rahat lan bu yatak naptiniz benim MEB yatağıma? Ulan etrafta mavi değil? Tavanda florasan da yok? Nerdeyim lan ben aq. Yurtta olmadigimi anladim. Saate baktim 9 mu?!? Aksam 9 mu?? Sabah 9 olamicagina gore hemen kalktim ulan bura nere odadan ciktim kosturuyorum oraya buraya sonra bi kapinin kolunu acmamla birinin üstüne dusmem bir oldu. Lan Doğu'nun üstündeyim şuan Doğu lan Doğu. Suratima bakip siritmaya başladı. Ne var aq bakisi attim. Bi baktim Doğu'nun üstünde tshirt yok ve iki ellerimde göğüslerinde hemen toparlandim. Ulan altında da havlu var sadece. Ama oof o kaslar.. Ne diyom lan ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pabucumun Doğusu
Teen FictionZengin havalı dünyayı kendi etrafında dönüyor sanan erkekleri bilirsiniz ve sıradan kızları da . Buda o zengin erkeğin ve sıradan kızın hikayesi. Yaşayarak nefret mi edilir yoksa aşık mı olunur hep birlikte göreceğiz