intikam ateşi

131 4 0
                                    

Kafam karışmıştı ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk. Bu düşüncelerle kendimi yatağa attim uyumaya calıştım sabah uyandim Simge'ye mesaj attim 10 dakka sonra bizdeydi kahvalti yapip ne yapacağımıza karar verdik alisveris merkezine gidecektik üstümüzü giyinip çıktık sinemaya girdik filmden çıktığımızda acıkmıştık burgera gidip birer menü aldık tam hamburgerimden ısıracaktım ki karşımda Doğu ve Cemre sürtüğü. Neden bu kadar sinirlendim bilmiyorum onlari görmek istemediğimden mi yoksa kiskandigim icin mi. Niye kıskanayım ki tabiki kıskanmıyorum.

"Naber Esra?"

"bi kac dakika öncesine kadar iyiydim Doğu simdi burdan uzarsanız daha iyi olucam"

"aa şekerim özür dilerim amaaa yarın akşam 9 da parti veriyorum evimde senide bekliyorum aramizdaki seyi halletmek icin iyi bir sans"

"Gelecegimi sanmiyorum sağol."

"Ben yinede evin adresini vereyim yanindaki arkadaşında gelmek isterse gelebilir, daha önce partiye gitmişsindir umarim sanmiyorum ama neyse"

Bunlari diyip gitti Doğu da göz kirpmisti giderken piç. Simge hemen cekistirdi kolumdan

"Gidicez degil mi Esraaa lütfen hem çok güzel bi kizsin vücudunda güzel, güzel bir elbise ve makyajla cok muhtesem olabilirsin onlarada gününü gösteririz.

Cidden vücudum fena sayılmazdı 170 boyum ince bacaklarim ve dolgun sayilabilecek göğüslerim vardi evet onlara günlerini gösterebilirdim varoş kim görecekti onlar.

"Hadi ne giyeceğimize karar verelim!"

Pabucumun DoğusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin