Yine mi sen

77 4 0
                                    

Sabah kalktım üstüme okul formamı altıma da siyah bir pantolon giydim bizim okulun saçmalıkları işte üst okul forması alt serbest erkek olsam baksır giyer gelirdim yapardım cidden bunu. Kahvaltıya indim ağzıma bir şeyler tıktıktan sonra  Eda ve Seda’yla muhabbet ettik özlemişiz birbirimizi Eda ve Seda ikizler bu arada benim en yakın arkadaşlarım. Sonra okula gittim kantine indim bütün kızlar grup grup toplanmışlar heyecanlı heyecanlı bir şey konuşuyorlardı Dila’ları buldum ne olduğunu sordum okula yeni bir çocuk gelmiş 12. Sınıfmış çok yakışıklıymış kaslıymış felan filan umrum da bile değildi ilgilenmezdim böyle şeylerle fazla Dila geliyor geliyor diye bağırmaya başladı dönüp bakmazdım asla ama Zeynep’in kafamı çevirmesiyle donup kaldım. Hassiktir… Kızlar bize doğru geliyor gülümsüyor lan lan gülümsüyor diye sessiz sessiz sevinirlerken ben hala şokun etkisindeydim.

‘’Merhaba Esra benden kurtulduğunu sanıyordun sanırım yine karşılaştık bak’’

Bütün okul bize bakıyordu şaşkın şaşkın ne diyeceğimi şaşırmıştım.

‘’Ne işin var burda bak sinirimi bozmak için geldiysen gerçekten gereği yok Doğu’’

‘’Aaa nasıl konuşuyorsun okul arkadaşınla alınırım bak okula yeni gelenlere böyle mi davranıyorsunuz siz?’’

‘’Ne bu okula mı kayıt yaptırdın?’’

‘’Evet artık bende burdayım bol bol görüşeceğiz’’ dedikten sonra göz kırpıp yanımdan uzaklaştı bütün kızlar regl olmuş olamazlardı dimi hepsi çikolata görünce ağızları sulanır gibi salya akıtıyorlardı tamam Doğu hoş çocuktu ama ayıp lan azıcık düzgün durun. Ben bunları düşünürken Dila Zeynep ve Alara bermuda şeytan üçgenin de kısılıp kalmıştım nereden tanıdığımı neden bu kadar yakışıklı biriyle arkadaş olduğumu ve onların bundan haberleri olmadığına dair bir sürü şey gevelediler hiç birine cevap veremicektim tam da o sırada kurtarıcım gibi zil çaldı hadi kızlar derse diyip geçiştirdim ve sınıfa çıktım.

Pabucumun DoğusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin