Doğu'nun Ağzından

71 5 6
                                    

Doğu’nun Ağzından

Esra tüneldeydi bende okuldan kızlarla takılıyordum korksun biraz bakalım Esra.Adı umrumda olmayan iki kız doğruyu söylemeliyimki fazla orospular ama bu benim işime gelir değil mi. Biraz yakın davranıyım diye elimi omzuna atacakken bir sesle irkildim çocuğun biri ‘’Kız korkudan bayıldı’’ diye bağırıyordu. Kafamı çevirip baktığımda yerde yatanın Esra olduğunu gördüm başımdan aşağıya kaynar sular döküldü resmen çok korkmuştum hemen koştum. Kendime kızıyordum ‘’Nasıl yaparım bunu ben, Esra uyan uyan Esra’’ diye bağırıyordum hemen kucaklayıp arabaya bindirdim Esra’yı. Son sürat gidiyordum, ağladığımın farkına vardım. Bu kadar değerli olduğunu bilmiyordum belkide değer değildir bilmiyorum ama gerçekten çok korkmuştum. Ona bir şey olursa kendime neler yapacağımı az çok kestirebiliyordum bir daha kimseyle konuşmayacaktım büyük ihtimalla. Tam o sırada Esra konuşmaya başladı. Ayılmıştı Allah’a şükürler olsun ki ayılmıştı . Su istedi benden hemen arabayı kenara çekip belinden doğrulttum suyu içiriyordum ki suyu suratımı püskürtüp ‘’Sen kimle dans ettiğini bilmiyorsun daha’’ diyip tokat atıp arabadan çıkıp gitti.

Aslında kızmam gerekirdi ama ben tam aksine seviniyordum. Ona bir şey olmamıştı çünkü Allah’a şükür iyiydi. İki günde ne değişmişti benim içinn. Ben Doğu Karadağ’ım ben aşık olmam asla öyle şeyler düşünmeyin.

Pabucumun DoğusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin