Sabah olmuştu ve ben hala yatağımda yatmak istiyordum çünkü uykum vardı uyuyamıyordum... Ananemin beni uyanık görüp boş boş duvarlara baktığımı görünce öyle bir bağırdı ki Kulagımın zarı patladı. :(
"Uyy sen yatiymisun burada eşşek sipasu!!!"
Yok yatmıyorum.
"Bu güzel yatak'tan kalkmak istememiştim."
"Bırak gevezeliği da!!! Bugün misafirliğe gideceğuz sende geliysun..."
"Yaa ben evde kalsam"
"Hayur geleceksun!!!"
"Tamam Ananecim bu sefer sınırları zorlamayacağım..."
"İyi edersun!!! Neyse hadi hazurlan da çikalum."
"Peki..."
Dedim ve dolabımdan giyeceğim kıyafetleri seçtim ve giyindim. Sade makyajımı da yaptık mı tamam...
Ananem'e bunu giyinmek için yalvardım saolsun kabul etti. (Sopayla kafam'a vurdu ve etteğimi indirmeye çalıştı. Seviyorum bu kadını yaa... Hep beni düşünüyo felan :)) (saçma bir cümleydi kabul ediyorum...)
Evden çıktıktan sonra komşulara gittik. Herkesle hoşbeş yaptıktan sonra (tuvaletim geldi) tualete gittim ama tuvalette biri vardı 2 saat çıkmadı yemin ediyorum (1 dakika olmadı ÇARPILDI...) Oh sonunda çıktın... Sen... Senin ne işin var burada öküz
"Deliğe mi düştün Allah Allah!!!"
"Sana da merhaba deli kız..."
"Bana deli kız diyemezsin bay ÖKÜZ!!! Aaa ben unuttum sana kırmızı şalım'ı getirmeyi..."
"Getirip napıcaksın kafama mı bağlayacaksın?"
"(Güldüm.)Buralarda felan koşturtacaktım. Mehmet Alicim..."
"Bakıyorum da birileri ismimi de öğrenmiş?"
"Maalesef ki evet... Öğrendim ama istemeyerek işte"
"Valla deli kız. Benden uzak Allah'a yakın ol!!!"
"Ayyş bende çook meraklıyım ya sana..."
"Aha kendin itiraf ettin... Demekki bana meraklısın. Eşsiz cazibeme karşı koyamadın değilmi?!?"
Şuan varya nasıl kahkaha atıyorum... Biri beni durdursuun!!!
"Allahım ya... Senin neren cazibe Furkan olsa..."
"Furkan?"
Jeton düşmüştü ve ellerim ayaklarım titriyordu.
"İyimisin..."
"De-değilim suss"
Beni hemen kucağına aldı.
"Hastaneye gitmemiz lazım iyi değilsin"
"Geçer şimdi..."
Nefes almam git gide zorlaşıyordu.
"Nefes alamıyorsun hemen hastaneye gidiyoruz. "
Ben artık konuşamıyordum ve nefes alamıyordum. Gözlerim kararmaya başlıyordu...
~MEHMET ALİ~
Hayatımda ilk defa burada korktuğumu hatırlıyorum. Benim yüzümden ölecekti. Hani filmlerde olur ya böyle sahneler... Ne diyorsun sen Ali kendine gel...
***
Hastaneye gelmiştik... Nerden çıktın diye hiiç sormayın. Balkondan atladım sırf bizimkiler görmesin diye...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kopamadığım Bağımsın√
RomanceAşık olduğum adam hem youtuber, hem zengin, hemde olağanüstü yakışıklılığa sahip...