29.BÖLÜM

163 14 46
                                    

Ben ne dersem de siz beni hala dinlemiyorsunuz.

Neyse Final yaptım umarım mutlusunuzdur...

Sen buraları geç geç okuma yani.

O yıldıza sakın basma!!! Şimdi birşey olur mazallah Allah korusun bütün suç bende olur. O yüzden sakın yorum yapmayın bu sağlığınız için

Uzatmayı düşünüyordum ama siz bunu cidden haketmiyorsunuz (Yıldıza basmayanlar yorum yapmayanlar için)

Cidden bakın üzülüyorum... Ya yorum yapma eyvallah ama en azından şu butona bas...

Bas şuna ya şu s*ktiğimin butona bas!!! Lütfen...

Ben bunu dediğim halde hala ama hala şu like atmayan kişiler varya...

BEN BİRŞEY DEMEK İSTEMİYORUM O YÜZDEN YANİ KAFANIZA GÖRE TAKILIN...

~İyi Okumalar~

***

Annem, Mehmet Ali ve ben yemek masasındaydık ve ben hala sinirliydim.

Haaa siz şimdi bu malın "Biz Sevgiliyiz." dediğinde Annemin tepkisini merak ettiniz değilmi?

...

...

...

Annem mutlu oldu... Evet mutlu olmuştu ve ben şoka girmiştim. Hala şoktayım ya salak gibi Anneme bakıyorum şuan... Aynen şöyle dedi.

"Oh sonunda sevgilin oldu... Ben bu günleri de mi görecektim Yarabbim sana şükürler olsun. Hemencecik Evlenin çok yakışıyorsunuz"

Ben zaten "Aman tanrım" didim... Ne diyor bu kadın???

Valla resmen şuan heeepsi ahanda bu yanımdaki mal yüzünden...

Susmuyor ki hani neredeydi şu bant.

***

"Ceylaaan kızım niye yemek yemiyorsun???"

Ben Annemin dediği cümle ile ona döndüm.

"Şey Anneciğim Pilav var mı onu yesem???"

"Hemen getiriyorum."

Annemin mutfağa gidişini izledim. Sonra ayağa kalkıp elime bir çatal alıp Orangutan'a sallamaya başladım.

"Öldürücem seni bu sefer elimden kurtulamayacaksın!!! Şimdi işin bitti öküz!!!"

"Ya kızım manyak mısın? Bırak şunu şimdi Annen gelicek hiç hoş olmayacak..."

Ben elimdeki çatalı hızlıca kaldırıp ona doğru sinirle baktım. Ay korktunmu sen kıyamam... Tabiki kıyarım kimsin lan sen sana kıyamayacağım?!?

"Ceylan???"

Annem bana ben Anneme Orangutan ise sırıtarak bana bakıyordu.

"Beni tehtit ediyor şikayetçiyim kızınızdan!!!"

"Hadi ordan!!! Sen ne terbiyesiz bir öküzsün ya??? Anne ya sen birdaha gitsene mutfağa ben bunu bir öldüreyim."

"Kızım sende birkaç gün görmeyeli iyice manyaklaştın..."

YAA NEDEN BENİ KİMSE ANLAMIYOR BU ÇOCUK BENİ ÖLDÜRÜYOR ANNE!!!

"Ya teyze şimdi beni başka bir kızla gördü ya onun acısını çıkarıyor..."

Kopamadığım Bağımsın√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin