Eveet hepinize yeniden merhaba
Şuan yb yi merak ettiğinizi biliyorum ve açıkçası çok konuşmak istemiyorum.
Like sayısını yükseltiyorum ve bunun sebebi ise 50 okunma olup da 9 like zor almamız…
En Az~15 like 10 yorum
Bu arada önceki yb de dediğim gibi abc gibi karışık yorum yapanların yorumunu siliyorum.
Neyse hadi bunu bir okumadan önce yıldıza basalım ;)
Bekliyorum…
Bekliyorum…
Ben şuan yıldıza basmanı bekliyorum...
Hisseeeeettim
Evet like attığınızı hissetim. Like atana çooook teşekkür ederim. Like atmayanda g*t ettim diye sevinebilir…
~İyi Okumalar~
~CEYLAN~
Otobüse binmiştim ve şuan neden ben en arkaya oturamıyorum? Oradan ne güzel klima soğuk üfürüyor ve bende en dandik yere oturuyorum. Paramın yarısını geri verin!!!
Ananeme gitmeden otobüsten "Bu otobüs çok sıcak!!!" diye parmaklarımla anlatmaya çalışıyordum ama ananem elini kaldırıp "Delimisin?" diye elini salladıktan sonra bende "hass*ktir!!!" dedim önüme döndüm. Bu kadına cidden birisinin bu dili öğretmesi gerek…
Bir kere daha arkama baktım da arkamdaki kızın da isyan ettiğini fark ettim. Ama çok ilginç birşey oldu biliyormusunuz. Oradaki oturanlar ful erkek… Onlar da bir tane erkeği arkama gönderip kızı ortalarına oturttular. (Kadın milleti olarak ta ben durmadım.)
"Şöför bey bu otobüste kadına tecavüz var!!!"
Diye ayağa hızlıca kalkıp arkamda oturan sapıkları gösterdim. Kız minnettarcasına bana bakıyordu.
Şöför ayağa kalkmadan bütün kadınlar o grup erkekleri döve döve otobüsten attılar… Oh olsun onlara hıh birdaha gelmeyin hee bu sefer daha pis döverler…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kopamadığım Bağımsın√
RomanceAşık olduğum adam hem youtuber, hem zengin, hemde olağanüstü yakışıklılığa sahip...