____________
Yo!
Az én nevem Tsumaki Rika.
14 éves vagyok és van egy nővérem Tsumaki Claw(ejtsd: Clow).
Konohában élünk csak mi ketten...ugyan is a szüleink meghaltak mikor kicsik voltunk. De ez most lényegtelen.
____________
3 hónap múlva lesz a chunin vizsgám...gyakorolnom kell sokat.- Gondoltam magamba.
Haza felé tartottam a boltból, mert Claw elküldött a boltba néhány zöldségért, és halért.
Ám de... Nem tudom mért de úgy éreztem hogy figyelnek. Többszőr is hátra néztem, de nem láttam semmit.Hirtelen észre vettem hogy 2 ember közeledik felém.
Iruka sensei és Naruto.- Szia Naruto! Jó napot Iruka sensei!- köszöntem.
- Áh! Rika-chan! Nem jösz el velünk egy ramenre?- kérdezte Naruto.
- Nem köszi most kihagynám. Dolgom van.- ráztam meg a fejem. Kicsit aggodalmasan Iruka sensei felé fordultam.- Úgy érzem mint ha valaki figyelne. Mit tegyek?- suttogtam.
- Utána járunk. Nyugodj meg.-mosolygott.
- Hát jó. Viszlát!- kiálltottam. És elfutottam.
Mikor haza értem Egy kiabáló Clawt hallottam.
- MIÉRT NEM MARADSZ NYUGTON HE?? AZT HISZED HOGY MAJD ELFUTHATSZ ELŐLEM?! NA GYERE IDE TE SZARHÁZI!!
Le vettem a cipőm, és aggódva felé néztem.
- Hé...minden o-
De amit ott láttam...meg állt az ütő.Claw épp egy egeret kergetett egy seprűvel. Ami be mászott egy résbe.
Hirtelen el kezdtem nevetni majd egyre hangosabban.- MIN NEVETSZ TE ÖRDÖG HE? HA OLYAN VICCES A SZITUÁCIÓ AKKOR CSINÁLD MEG TE.- mondta ökölbe szorított kézzel.
- Oké.-Fejeztem be a nevetést. Oda mentem egy fiókhoz és kihúztam belőle egy kést. Aztán ki vettem a hűtőből a sajtott és oda raktam a réshez.- Tessék egyél.- rejtettem el a kést hátam mögé.
Az egér kidukta orocskáját majd a fejét utána az egész testét. Hirtelen leszúrtam.
- Gond megoldva.- mosolyogtam.
- Te szívtelen- ,,síránkozott".
- Mondod te? Legalább megszabadultunk a gondtól.
Már megint az az érzés...
- Itt van a szatyor csinálj ennem.- Mondtam és hallottam, hogy valamit mormog az orra alatt majd gúnyos mosolyra húzza a száját és el veszi a kezemből.
Felmentem a szobámba mert ugye emeletes házunk van. Eltoltam az ajtót, és meglepetésemre nyitva volt az ablak.
Hm...fura. azt hittem zárva van.-gondolkodtam- No mindegy. Legalább szellőzik a szoba.-rántottam meg a vállam.
Ki is néztem az ablakon és szép délutáni idő volt. Tökéletes egy edzéshez!- gondoltam.
Leszalattam, fel vettem a cipőm és egy ,,elmentem"-el el is mentem.
Ki értem a helyi tisztásra ahol látszólag nem voltam egyedül, mert ott volt egy Sasuke.
Jaj bocsánat:
Uchiha.... Sasuke.Chidori mi?- néztem a probálkozó Sasukét. A fa ágnak amin gugoltam nem nagyon volt életerője ezért leszakadt.. no szép.
BINABASA MO ANG
Életem további része az akatsukiban
FanfictionÁLLJ! Még mielőtt beleolvasnál, ez a fanfic, félbehagyott. Nem lesz folytatása...sorry.. A nevem Tsumaki Rika. Van egy nővérem Tsumaki Claw. "Normálisan" éldegéltünk Konohában amikor megjelent két pasas a házunkban.