Ja, gondolom a fél társaság éppen elküld a melegebb éghaljatokra, hogy mért nem folytatom rendesen a fanficet..
DE HA te nem, és még mindig ezt olvasod akkor fényt deríthetsz az én kicsi kis közlésemre.Ez a drága fanfiction, január 15-én lett 1 éves^^
...
...
...cirip-cirip
...
OKÉ...ÁPRILIS 30-A VAN.............
EZZEL ELKÉSTEM.
De hááát, mért ne tartsuk meg most ennek "ünneplését"? :3És mivel hogy a történethez kapcsolódó rész legyen ez is, így arra gondoltam hogy néhány információt leírok, Clawról és Rikáról.
Persze, azért is írok ilyet mert 1 év, 4 hónap és...15 nap alatt el sem jutottunk a Chunin vizsgáig, meg szerintem nagyon sok mindent nem érthettek..hehe..
ÉS mivel a legfőszereplőbb karakter itt Rika, így kezdeném vele.Rikaa~
- Rika föld elemű.
- A szemeire azért büszke, mert Claw elmondta neki hogy az anyukájuk mikor még élt, imádta a szemeit.
-Rika 1 éves volt mikor szüleik meghaltak.
- Mivel A két testvér kiskorúak voltak, így nevelő szülőkhöz kerültek. De mikor Claw betöltötte a 18-at, átvette Rikát a nevelőktől.
- Kedvenc étele a Rámen, meg úgy..minden.
- Nagyon szeret edzeni.
-Clawwal úgy tudják hogy ők az utolsó Tsumakik.
- Alapjáraton Rika kedves és aranyos, de vannak pillanatok amikor Hahan átveszi az irányítást, így pszhihopata lesz. (Tényleg, ha már Hahan, róla is írni fogok majd.)
Most pedig Rika jutsuai:
Nan sen mo no gake
Ez egy olyan jutsu, amelyet Rika fejlesztett ki. Támadó jellegű. Olyasmi, mint a lavina -ha a google fordítóba beírjátok akkor valami totálisan nagy baromságot fog kiadni..na hát igen..
Egy tanács! Történetekben, ha idegen szavakat akarsz használni, ne a google fordítót használd..- ami annyit tesz hogy sziklák esnek le az égből. Hogy mekkora, vagy hogy milyen sebességgel esnek az hangulattól függ. Ha pl haragból, pánikból teszi a használó, a sziklál hatalmasak, és a nagyon gyorsan fognak ööh..támadni.
Csak föld elemű tudja haszmálni.
Hátránya az, hogy a használót teljesen legyengíti, főleg akkor ha egy hatalmas pánikrohamból vagy dühkitörésből lett megidézve. Ezért volt az hogy ez első részben Hidanék sity-suty kiütötték őket. Bár, akkor Claw igazán használhatta volna a képeségét, hisz rá ez nem vonatkozik mert nem ő használta..na mindegy, biztos eluralkodott rajta a pánik.
Kézjelei: kutya, kos, vadkan, kígyó, sárkányJimen taipu: Gyappu ware
Szintén.Google.fordítós.baromság.lol.
Célja, hogy az ellenség alatt egy szakadékot nyisson meg, meg miután az ellenség belezuhant össze záródjon így halálra nyomva azt.
Kézjelei: majom, ökör, ló, kutya, vadkan, madárAzt hiszem, a történetben ennyit mutattam be. Bár, van a klón és a helycsere jutsu de szerintem azzal tisztában vagytok :D
Végül, vannak ugye olyan részek ahol szerintem nem nagyon értitek hogy mi van mint pl:
Ez itt egy justu. Lol
Már mint, ezzel csak a Tsumakik rendelkezhetnek. Célja az, hogy fejben komunikálni lehessen vele, akár mennyire vannak messze egymástól az éppen használók. A neve pediiiig~
Nikko no mezame
Hasznalati utasítás: Gondolj az adott személyre. Ha ez meg van, csukd be a szemed és mint egy szemtechnikánál mond ki vagy hangosan, vagy halkan hogy Nikko no mezame. És amint meghallod az adott személy gondolatait kész is.
Szóval ha olyat láttok hogy hirtelen így megjelenik valami hogy:
"Almáspite
HOGY KERÜLSZ TE IDE?"
Akkor ez a jutsu, alkalmazva van :D
És asszem, most át térhetek Clawra.
Kezdjük is!
-20 éves
- Claw mint Rika, föld elemű
- Szőkés barnás haja van kék szemekkel, amik megváltoznak ha egy érzelem nagyon eluralkodik rajta
Mint pl:
Ha szomorú: kék
Ha mérges: sárga
Ha boldog: zöld
Ha zavarba jön: piros
Ha fél/pánikba esik stb: fekete
Meg...meg més sok más- Lobbanékony természetű de könnyen zavarba lehet hozni
- A szerelem ügyében félénk
- Álltalában Laza
- Rika és ő közte 6 év van
- Sosem mutatja ki, de szinte mindig szomorú szokott lenni, hisz a szüleivel nagyon szoros kapcsolata volt.
Most pedig a jutsujairól:
Tetsu no yoso: Tetsu no kawa
Nos, ugye ahogy leírtam még anno, ebben a jutsuban Claw bőre megkeményedik, illetve egy vasréteget vesz fel. A vasréteg pedig sebezhetetlen (lásd 9.rész amikor Claw, Hidan és Kakuzu megküzdenek Kabutoval) és az ütések is erősebbek lesznek tőle.
kézjelei: madár, kutya, patkány, kígyó, sárkányTetsu no yono: Buki hontai
Nem, az nem hentai, hanem hontai. MONDOM HONTAI, LÁTOM HOGY VIGYOROGSZ.
Szóval.Ezzel a jutsuval mint ahogy a 9.részben is lerírtam, a felhasználó, testének bármely pontjából képes előhúzni egy fegyvert. Vagy kettőt.
Hátránya az, hogy sok chakrát fogyaszt. Ha pedig 2 fegyvert húz ki testéből, akkor..akkor meg még többet.
Kézjelei: ló, ökör, nyúl, majom.És...azt hiszem ennyi.
No, most jönnek Hahanék:
Hahan
Ő az, aki Rikában született meg. A Tsumaki klán mindegy egyes tagjának van egy ilyen...állata, akikké át is tudnak változni. Eléggé bolondos természete van, ugyanakkor nagyon komoly is tud lenni. Nem (lesz) sokszor őszinte Rikával, sokszor hazudik.
A termete változó, nem függ semmitől.
Sok mindent tud, amiről Rika nem, hisz még LÁTNOK is, mint az összes többi ilyen kis vagy nagy állat.
Uuuuuuuh~És nagyjából ugyan ilyen a többi állat is. Mint pl:
Hekijo
Ő is olyan, mint Hahan, de közben a személyiségük mégis eltér egymásétól.
Ő álltalában nyugodt, kiegyensúlyozott, ritkán lesz dühös. Ő a tigris.Többiek...?
Hopp-hopp, lehet spoilerezek nektek?
Mert ugye, ahogy Hahant idézem:- Ja, hát Hekijoval és a többiekkel.
És mivel minden Tsumakinak van egy ilyen állata...
....több Tsumaki is létezik.
HAAAAH
Na de, ez majd máskor lesz megírva.
Addig megint szívatlak titeket, és fél évig nem lesz rész >:3
NEM, NYUGI VICCELTEM.
Vagy.....mégsem?🤔
VOCÊ ESTÁ LENDO
Életem további része az akatsukiban
FanficÁLLJ! Még mielőtt beleolvasnál, ez a fanfic, félbehagyott. Nem lesz folytatása...sorry.. A nevem Tsumaki Rika. Van egy nővérem Tsumaki Claw. "Normálisan" éldegéltünk Konohában amikor megjelent két pasas a házunkban.