3. Ghizlain

202 12 4
                                    

Ik loop het schoolplein op samen met Sami. Ik durf niet aan hem te vragen wat de naam is van die jongen. Hij gaat gelijk raar denken of zal ik het gewoon vragen. Ik doe het wel vanavond tijdens het eten, want als hij eten ziet is hij gelijk blij. Ik kijk op en zie mijn beste vriendin Ibtissam. Sami vindt haar leuk, maar Ibtissam had een relatie met Karim. Het is nu volgensmij uit. Ze hield echt van hem. Ibtissam weet letterlijk alles over me behalve dat mijn broertje Sami dus haar leuk vindt. We praten nooit echt over onze broers en zussen. Ik weet alleen dat we er allebei veel hebben. Typisch Marokkaans hahaha. We knuffelen elkaar dood en willen bijna huilen, omdat we elkaar niet zolang hebben gezien. Straks gaan we bij hun op bezoek. Mijn vader en haar vader zijn heel goed bevriend, maar haar ouders zijn gescheiden dus heb haar vader bijna nooit gezien. Meestal is zij degene die bij me thuis komt. Ibtissam is over een maand jarig. Ik wil dan met haar broers en zussen een suprise party organiseren, want ze heeft het best verdiend na al haar verdriet. Ik zie nog elke dag aan haar dat ze diep van binnen pijn heeft en doet alsof ze geen pijn heeft, maar dan in de avond appen we en kan ze er wel over praten. Soms zijn je emoties moeilijk te zeggen maar makkelijk op te schrijven. Ik loop samen met Ibtissam de school binnen. Heb Sami bij zijn vrienden gelaten. We lopen naar het klaslokaal en gaan ergens zitten waar het ons bevalt, want dit worden onze plekken waar we het hele jaar gaan zitten dus heb ik niet echt zin in irritante mensen. Sami komt binnen lopen met zijn vriend Anass. Anass knipoogt naar me en gaat achter me zitten. Anass vindt me leuk, hij is best wel een mooie jongen maar ik zie ons niet samen. Als Sami daarachter komt breekt hij hem letterlijk. Ibtissam en ik beginnen te praten over wat we hebben gedaan in de zomervakantie en wat we nog gaan doen. Op dat moment loopt er iemand de klas binnen en zegt:" Goedemorgen meneer zou ik Ibtissam mogen spreken?". Ik kijk op en kijk een beetje verschrikt. Waarom wil hij Ibtissam spreken en van waar kent hij haar?!

Welke jongen zou Ibtissam willen spreken. Zou het Karim zijn of de jongen waarvan ze de naam niet weet? Laat het achter in de comments en blijf lezen om erachter te komen wie het is...

Endless LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu