"Ik hou van je Jaouad"."Ik ook van jou Ghizlain" en hij geeft me een kus op me voorhoofd. Plots wordt de deur open gegooid. Er staat een bloedende Saiffedine met een pistool in zijn handen. Hij richt het pistool op Jaouad en ik. BAM, er valt een schot...
Saiffedine gaat door ze knieën. Ghizlain begint keihard te huilen. Ik houd haar stevig vast. "Het komt goed hbiba" fluistert ik in haar oor. "HOE BEDOEL JE HET KOMT GOED, JE BENT FUCKING GESTOORD DAT JE ZEGT DAT HET GOED KOMT" schreeuwt ze terug. "WAAROM THE FUCK SCHREEUW JE, JE MAAKT ME ** PARRA" en pats ik krijg een klap in me gezicht. "Ik dacht dat je anders was dan al die andere fucking jongens, maar blijkbaar niet. Me broertje heeft iemand geschoten en jij doet alsof dat niks is, dat jij dat misschien elke dag doet moet niet zeggen dat mijn broertje dat doet" zegt ze op een kalme maar toch frusterende manier. Oef op dit moment maakt ze me zo boos. Ik pak dr strak vast bij dr arm."Let op wat je zegt Ghizlain, ze zeggen dat je niet moet praten zonder kennis. JIJ WEET NIKS KNOOP DAT GOED IN JE OREN!". Op dat moment komt Samir naar me toe en trekt me weg van dr. "Ben je ** gestoord ofs, wil je dat ze erachter komt dat je drugsdealer bent en dat je inderdaad wel elke dag iemand vermoord. Weet goed dat het dan bye Ghizlain is!"."Kowed met haar ze is net als al die andere kechs die elke dag achter me kont aan zitten". Pats een rake klap van Samir."LUISTER JE BENT VOOR ME NET ALS ME BROERTJE, MAAR PRAAT NOG 1X ZO OVER ME ZUSJE EN IK SLA JE ZO JE GRAF IN". Ghizlain kijkt me met betraande ogen aan en rent huilend naar de auto, wat me aan de ene kant pijn doet, Amir rent achter haar aan. "Nou goed gedaan grote broer" zegt Ibtissam. "Wollah Ibtissam niet nu"."WEL NU JE HEBT HAAR FUCKING VEEL PIJN GEDAAN MET DIE WOORDEN, WAT DENK JE WEL. NOEM JE DIT LIEFDE. ZO RAAK JE HAAR KWIJT. IK ZEG JE 1 DING GHIZLAIN.IS.PERFECT. ZE KAN IEDEREEN KRIJGEN EN ALS JIJ HAAR WILT MOET JE DAAR MOEITE VOOR DOEN EN HAAR GEEN FUCKING KECH NOEMEN, WANT ZE IS VER VEEEER VAN DAT" en me vader pakt dr vast bij dr arm. "Safi ik praat met hem ga jij naar haar toe" zegt me vader en ze loopt weg richting Ghizlain. Oké dit is de eerste keer dat Ibtissam tegen me heeft geschreeuwd of dat ze überhaupt boos is op me. "Jaouad"."ja"."ik weet dat je me nu misschien niet meer ziet als vader, maar toch wil ik je het advies geven die een vader jou zou moeten geven". Deze woorden prikten wel erg in me hart, maar toch moet ik sterk blijven. "Strijdt voor haar Jaouad, Ibtissam heeft gelijk. Ghizlain is perfect. Je gaat niet net als haar vinden dat is iets wat ik je verzeker. Je hebt haar pijn gedaan met die woorden. Het is logisch dat ze helemaal boos wordt en begint te huilen als haar broertje iemand voor haar neus neerschiet. Dacht je dat als je dat deed naast Ibtissam ze zou zeggen goed gedaan grote broer?. Natuurlijk niet ze gaat op precies dezelfde manier reageren als Ghizlain. Ik heb je opgevoed, misschien niet zo goed als andere vaders, maar ik weet als de beste dat jij snel agressief wordt. Toch moet je geduld hebben. Liefde is iets groots. De woorden die jij hebt gezegd doen haar meer pijn dan als een andere jongen het tegen haar zou zeggen, omdat ze van je houdt Jaouad. Ze houdt van je. Yallah ga nu naar haar toe en praat met haar. Ik ga mijn mannen bellen om het lichaam van deze 7mar op te ruimen. Die andere gra is gevlucht nu moeten we ons pand verplaatsen, maar ik zorg daar wel allemaal. Yallah sir wat sta je hier nog". Aan de ene kant wil ik me vader nu omhelzen(op een mannelijke manier) en Dank je wel zeggen, maar ik houd het bij alleen dank je wel. " Dank je wel a beba". Ik zag dat het hem goed deed dat ik a beba er bij zei. " geen probleem a weldi". En ik ren richting de auto. Ibtissam en Ghizlain zitten al in de auto de rest staat voor de auto's te wachten." Ik rijd wel mee met Ibtissam en Ghizlain" zeg ik. "3endik je zegt wat verkeerds" zegt Amir. "Nee broer". En ik stap in bij de meisjes. Ghizlain veegt snel haar tranen weg. We rijden richting Nederland. De spanning is letterlijk dodelijk. Niemand die wat zegt en ik wil liever alleen met Ghizlain praten. Dus niet met Ibtissam erbij die gaat weer advocaatje spelen. Eindelijk thuis aangekomen stapt iedereen uit de auto. Ik stap ook uit. "Ghizlain kan ik je spreken". Ze draait zich naar me om. "Ja dat kan als je wat nuttigs te zeggen hebt". Oké daar gaan we.
Zal het goed komen tussen Ghizlain en Jaouad of heeft Jaouad alles verpest? En zal Walid ooit weer opduiken? Ennn gaat het goed komen tussen Jaouad en ze vader of niet?
Sorry dat het lang duurt totdat er steeds een nieuw hoofdstuk erop staat, zoals jullie weten is school weer begonnen. Dat betekent hoofdpijn en meshekiel.😭
8 stemmen en ik ga door.
JE LEEST
Endless Love
RomanceDit verhaal gaat over Ghizlain en Jaouad. Het perfecte stelletje, maar is het echt zo perfect als het lijkt of slechts een dekmantel. Zou Jaouad kunnen stoppen waar hij mee bezig is en zal het Ghizlain lukken hem te vergeten of is dat slechts een dr...