23. Ghizlain

136 16 9
                                    

Ik barst nog meer in tranen uit totdat ik een hand op me schouders voel. Ik schrik en draai me om en kijk in de prachtige ogen van....

"Anass?" Zeg ik hardop.(Voor de mensen die zijn vergeten wie hij is. Hij is de vriend van Sami die bij Ghizlain in de klas zit en haar leuk vind)."Hey waarom huil je" vraagt hij."Wat doe je hier?" Vraag ik om zijn vraag te ontwijken."Kwam me oma bezoeken die hier in het ziekenhuis ligt"."Oh uh Beterschap"."Dank je, maar waarom huil je. Ik zou mijn Princess nooit willen zien huilen". Ik moet glimlachen. Anass is altijd de persoon die me ondanks alles altijd kan laten lachen."Sami die uh hij"."Wat is er met Sami"."Hiijjj ligt in ccoommaa"."WAT HOE?!".En voordat ik zijn vraag kan beantwoorden word ik aan me arm getrokken. Ik draai om en kijk in 2 vurige boze ogen van Jaouad."MEEKOMEN!"schreeuwt Jaouad. Ik word aan de andere kant ook getrokken van me arm."Wtf doe jij laat haar los" schreeuwt Anass. Anass had dat beter niet kunnen zeggen. Jaouad laat me los en geeft Anass een stoot tegen ze kaak."WAT DOE JE?" schreeuw ik. Ze beginnen te vechten. Ik probeer ze uit elkaar te krijgen maar het lukt me niet. Anass geeft Jaouad een keiharde stoot tegen ze gezicht hij begint duizelig te worden. Anass loopt mijn kant op en pakt me vast bij me zij. Hij kijkt me doordringend aan en zoent me. Het ergste is dat ik hem terug zoende, het voelt zo goed. Zijn zachte lippen op die van mij. Hij stopt en fluistert in me oor "je bent van mij". Ik zie me familie in de verte aankomen. Ik duw Anass weg."Ga snel weg alsjeblieft". Hij volgt mijn bevelen op en loopt weg. Dan zie je een boze Jaouad daar staan. Nooit letterlijk nooit heb ik iemand zo boos zien kijken. Jaouad heeft ook nog woedeaanvallen waardoor hij soms niet weet wat hij doet net zoals. NU. Hij pakt me strak vast bij me arm "MEEKOMEN LOOP" schreeuwt hij. Mijn broers komen aanrennen."LAAT HAAR" schreeuwen ze in de verte. Jaouad trekt me mee naar de parkeerplaats."Jaouad stop laat me los"."Hahaha" lacht hij sarcastisch."Wil je weer naar die Anass en met hem zoenen, ik ga je leren hoe het is om vreemd te gaan". Hij duwt me de auto in. Hij pakt prikt me(met zo'n slaapmiddel)waardoor alles langzamerhand wazig wordt het enige wat ik zei is "Jaouad alsjeblieft doe het niet".....

Wat moet Jaouad niet doen? En waarom zoende Ghizlain Anass terug? Zal Jaouad Ghizlain wel nog laten leven?

Ik blijf door schrijven, omdat ik jullie berichtjes echt lief vond.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 04, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Endless LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu