14. Saiffedine

135 14 9
                                    

"VERTEL NU WAAR AL HET GELD LIGT OF IK ZORG ERVOOR DAT JE ECHT DOOD BENT, IK BEN SAIFFEDINE BEN AHMED MET MIJ VALT NIET TE SOLLEN FHEMTI" Schreeuw ik."Je adem stinkt echt wist je dat" zegt Jaouad Ben Salah. BAM en ik geef hem een klap."Luister kleine rat, iedereen denkt dat je dood bent, ik heb de dokter omgekocht en iedereen ging om je huilen wist je dat behalve één iemand, hij is zijn geliefde zoontje, die hij zelf heeft geschoten niet eens komen bezoeken"."DUS?"."Dus als je mij vertelt waar het geld ligt, pak je hem terug"."Je bent echt grappig wist je dat, nooit maar dan ook nooit vertel ik je waar het geld ligt"."Volgensmij moeten we je geliefde vriendinnetje erbij halen om je te laten praten hé"."Waar heb je het over welk vriendinnetje?"."Oh meneertje is Ghizlain Tahiri zo snel als vergeten". Jaouad spant zijn kaken aan."Houdt haar er buiten!"."Ja hoor je gevoelige plekje is gevonden, hmm Ghizlain Tahiri, 18 jaar, dochter van Ahmed Tahiri, tweeling met Sami Tahiri en heeft een hele lekkere body waar ik wel gebruik van zou willen maken"."IK. MAAK. JE. DOOD"."Nou nou volgensmij begrijp je niet dat jij degene bent die vastgebonden zit en niet ik. Oh ja en nog vergeten te zeggen, Ghizlain Tahiri ook nog de beste vriendin van Ibtissam Ben Salah, laten we dat niet vergeten, zou ik ook wel gebruik van willen maken samen met al mijn mannen" zeg ik met een knipoog."JE RAAKT ME OP ME ZENUWEN"."Oh kleintje toch, genieten van je zusje en je toekomstige vrouwtje is toch niet erg, vertel je me waar het geld ligt laat ik je vrij en veel gelukkige jaren dan met Ghizlain Tahiri. En als je niet vertelt waar het geld ligt, DAN ZORG IK ERVOOR DAT GHIZLAIN TAHIRI EEN LEKKER AVONDJE MET MIJ GAAT MEEMAKEN!. Dus Jaouadtje Ben Salah, wat wordt het? Ghizlain Tahiri of Rachid Ben Salah?

Jaouad leeft blijkbaar nog, maar voor hoelang en wat wordt zijn besluit? Kiest hij voor zijn geliefde Ghizlain of voor zijn vader die hem heeft neergeschoten en in de steek heeft gelaten?
eyea_O mijn nummer 1 fan❤love you
Was in Marokko en nu weer terug in ons kikkerlandje😭
6 stemmen en 6 reacties ga ik door.

Endless LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu