Waarom wil hij Ibtissam spreken en van waar kent hij haar?!
Ibtissam staat op en loopt met de jongen mee. Het is de jongen die ik zag bij de bushalte. Na een paar minuten is ze er nog steeds niet. Ik besluit om te gaan kijken waar ze is, me leraar vindt het goed. Ik loop net het klaslokaal uit wanneer ik me tegen een borstkas voel aankomen. Ik kijk op en kijk recht in de ogen van de jongen van de bushalte. "Ssssooorrryyy" stottert hij eruit. "Geeft niet" wanneer ik me hoofd helemaal rood voel worden(kennen jullie dat, je probeert gewoon met iemand te praten maar ondertussen ben je roder dan een tomaat mohiem back to the book)ik wilde weglopen, omdat ik niet nog meer schande wilde pakken. Dan hoor ik hem me naam zeggen. "Ghizlain toch?" Ik draai me een beetje verschrikt om "eh ja?" "Mooie naam" zegt hij met zijn prachtige lach. "Dank je" zeg ik wanneer ik me nu we7de paprika voel worden(never mind groenten zijn echt leuk)"en jij" vraag ik alsof iemand een pistool tegen me hoofd houdt. "Jaouad" zegt hij wanneer hij ze tanden blood glimlacht. Wat hem zo mooi stond damn. "Ik moet naar de les" zeg ik maar snel. "Doei Ghizlain". "Bye Jaouad". Ik draai me om. WAAAAAUUUUUWWW. HIJ IS PERFECT. OHMYGAAAAD.
Ik loop de klas binnen met een klein glimlachje op me gezicht. Ibtissam is alweer terug. Ik neem plaats naast haar en vertel haar wat er vandaag allemaal is gebeurd. Ze begint opeens keihard te lachen, "WHAHAHAHAHAHAHA GHIZLAIN IK GA DOOOOD. DIE JONGEN DIE JE ZO WAUW VINDT IS ME BROER HAHAHHAHAHAHA".
"Je broer?!" Zeg ik verbaast. "Ja hij kwam me lunch brengen a sa7ibti". "Weird heb het nooit geweten" zeg ik. "Ja, dat komt omdat hij vaker in het buitenland is voor zaken". "Wat voor zaken?" "Ik weet niet, maar me broers doen er wel geheimzinnig over. Telkens als ik het vraag zeggen ze bemoei je met je eigen zaken en ze hebben allemaal peperdure auto's en kleding. Dus ja van waar komt dat geld dan en ik ben de enige die niet weet waarom me ouders gescheiden zijn. Youssra en Nohayla vertellen me ook niks. Die zijn alleen maar bezig in lounges en clubs. Als me broers erachter komen worden ze letterlijk onthoofd". "Heftig" zeg ik maar snel. Ik heb echt medelijden met Ibtissam ze vertellen haar nooit iets, maar dat heb ik dus ook. Iedereen verbergt wat, maar wat...Wat zullen de ouders, broers en zussen van Ghizlain en Ibtissam verbergen? Heeft het te maken met de zaken van hun broers en vader of met de scheiding van Ibtissam's ouders?
JE LEEST
Endless Love
RomanceDit verhaal gaat over Ghizlain en Jaouad. Het perfecte stelletje, maar is het echt zo perfect als het lijkt of slechts een dekmantel. Zou Jaouad kunnen stoppen waar hij mee bezig is en zal het Ghizlain lukken hem te vergeten of is dat slechts een dr...