7. Nohayla

185 13 9
                                    

Hier zit ik dan. In de lounge samen met Amir. Mijn vriendje, we hebben al 11 maanden samen. We hadden een hevige ruzie na 6 maanden, omdat hij me. Ja, heeft aangeraakt. Hij heeft mijn eer van me afgenomen. Als me ouders en broers erachter komen. Mag je komen op mijn jeneza gebed. Ik sta op en ga zitten op Amir's schoot. Ik geef hem een kus, wat langzamerhand veranderd in een heftige zoenpartij. Plots wordt ik van me haar van ze schoot afgetrokken. Ik schreeuw het uit van de pijn. "WHAT THE FUCK" schreeuw ik. Dan kijk ik in de ogen van Jaouad. "VIEZE HOER TFOE GAAN WE ZIEN IK MAAK JE AF EN NASSER, PAPA EN AMIN". Ik schreeuw het uit "ALSJEBLIEFT JAOUAD NIKS ZEGGEN ALSJEBLIEFT". Ik ben echt bang voor ze als het op jongens aan komt. Jaouad toont geen enkele emotie. Ja tuurlijk, dat is zijn eigenschap. Als het erop aankomt dat je iets heel ergs doet, dan kent hij je gewoon niet meer. Jaouad loopt richting Amir. Plots ontstaan er een gevecht. "VIEZE ZEMEL WOLLAH IK ONTHOOFD JE NAAST HAAR" schreeuwt Jaouad. Amir begint terug te schreeuwen "DOE NORMAAL JAOUAD WOLLAH". Ik zie dat Amir zich inhoud. Oké oké dit moet gestopt worden. Ik besluit om Ibtissam te bellen. Na 2x overgaan neemt ze op.
I: "Salam"
N:"Ib...tis..sam"
I: "Wat is er Nohayla?"
N: "Help alsjeblieft"
Jaouad begint keihard te schreeuwen en Amir begint te bloeden. Amir begint te koken en begint keihard terug te slaan. "AMIR STOOOOP" schreeuw ik.
I: "NOHAYLA WTF IS ER AAN DE HAND."
N: "Kom naar Dubai lounge snel"
I: "Is goed doe rustig zus"
Ik hang op.
"AMIR JAOUAD STOP!"
Jaouad kijkt me dodelijk aan en ze stoppen ook nog. Jaouad loopt mijn kant op, ik zie letterlijk alleen de duivel in ze ogen op dit moment. "Ja..ou..ad..het..spi..jt...me" komt er stotterend uit. Jaouad trekt aan me haren en fluistert in me oor, "zeg maar sorry tegen papa, Nasser en Amin, hoe the fuck komt het in je hoofd om met de broer van me beste vriend te gaan. Wollah Nohayla ik zorg ervoor dat je uitgehuwelijkt wordt en dan...." Plots loopt opeens iedereen de lounge binnen. Amin, Nasser, Ibtissam, Youssra, me moeder, me vader, Samir, Fatima, Sara, Sami, Ghizlain en hun ouders. Jaouad kijkt op en ik zie dat wanneer zijn ogen die van Ghizlain kruizen zijn zicht verzacht. Ik pak mijn kans. "Ghizlain help me alsjeblieft". Ghizlain kijkt me zielig aan. Jaouad kijkt haar aan met de blik beter blijf je daar staan, maar ze komt toch naar me toe. "Het komt goed schat" fluistert ze in me oor...
"Dat hoop ik, insha Allah...."

Wat zal er gebeuren. Zullen ze de relatie tussen Nohayla en Amir toch accepteren. En wat zullen de reacties zijn van beide families? Een ruzie tussen bij de families of gaan ze het uitpraten?

Willen jullie ruzie tussen de families of dat ze het gewoon uitpraten, want wollah ik weet niet😂
Laat het achter in de reacties

Endless LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu