"Bismi-Allah" fluister ik zacht. Ik loop samen met Ibtissam het pand in. Veel jongens fluiten naar ons, maar we negeren het. Ben al geïrriteerd komen zij met hun illiepraktijken. We lopen door, totdat een jongen me bij me arm vastpakt en me wilt zoenen. Ik geef hem een klap in ze gezicht. Hij wilt me terugslaan, totdat een man schreeuwt."REDOUAN QAWED". De jongen loopt weg en de man loopt onze richting op. "Ghizlain leuk dat je bent gekomen en ook Ibtissam gezellig, dat is wel gevaarlijk twee mooie meiden tussen allemaal jongens" zegt blijkbaar Saiffedine met een knipoog. "Waar.is.jaouad?!" Vraag ik geïrriteerd."sorry hé, dat je je man zo mist"."JAOUAAAAAD". Hij grijpt mijn arm vast "Geef mij het geld en ik geef jou Jaouad en je schoonvader"."oké" en ik geef hem het koffertje. Hij opent het kistje en bekijkt het geld. Hij begint vals te lachen. "Je bent me er eentje Ghizlain Tahiri, maar onthoud één ding. Ik.ben.niet.dom. DIT GELD IS VALS". Shit hij heeft ons door ik druk één keer op het knopje van het apparaatje en binnen no time staat iedereen binnen."Je speelt met de verkeerde Saiffedine" zegt Amin. "IK ZAL JULLIE LEVEN ZUUR MAKEN ONTHOUD DAT"."Hahahaha als je nog leeft" zegt Nasserdin en schiet op Saiffedine. Ik schrik van zijn actie en Ibtissam helemaal. Haar broer heeft zojuist iemand geschoten. "GA GHIZLAIN" schreeuwt Sami. Ik ren eb open alle kamers opzoek naar Jaouad. "JAOUAAAAD"."GHIZLAAAIN" hoor ik zijn prachtige stem terug schreeuwen. Ik ren naar de kamer waar het geluid vandaan kwam en zie Jaouad en zijn vader daar. "HIJ IS HIER" schreeuw ik keihard". Ik maak eerst zijn vader los. Iedereen is nu in de kamer behalve Sami, Ibtissam huilt in de armen van haar vader. Ik loop naar Jaouad en maak zijn touw los. Hij pakt me vast bij mijn heupen en zoent me volop, iedereen kijkt geshockeerd en me broers kunnen me wel killen, but yeah I don't care dit is ons moment, voor even tenminste thuis ben ik dood. Ik kijk Jaouad aan in zijn prachtige groene ogen. "Ik hou van je Jaouad"."Ik ook van jou Ghizlain" en hij geeft me een kus op me voorhoofd. Plots wordt de deur open gegooid. Er staat een bloedende Saiffedine met een pistool in zijn handen. Hij richt het pistool op Jaouad en ik. BAM, er valt een schot...
Wie is er geschoten? Is dit een nieuw begin of is al de ellende nu pas begonnen?
7 stemmen en ik ga door.
JE LEEST
Endless Love
RomanceDit verhaal gaat over Ghizlain en Jaouad. Het perfecte stelletje, maar is het echt zo perfect als het lijkt of slechts een dekmantel. Zou Jaouad kunnen stoppen waar hij mee bezig is en zal het Ghizlain lukken hem te vergeten of is dat slechts een dr...