Ik loop samen met Ibtissam naar haar huis. Mijn ouders broers en zussen komen ook zo. Onze ouders zijn heel goed met elkaar bevriend. Alleen haar broers zie ik bijna nooit, zelf zie ik me eigen broers ook bijna nooit daar niet van. Ze zijn allemaal te druk bezig met hun werk en als ik wat vraag over dat werk klappen ze allemaal dicht. Net wanneer we voor de deur staan van het huis van Ibtissam wordt ze gebeld door haar zus Nohayla.
I: "Salam"
N:"Ib...tis..sam"
I: "Wat is er Nohayla?"
N: "Help alsjeblieft"
Ibtissam zet haar telefoon op luidspreker.
Plots hoor ik Jaouad keihard schreeuwen.
N: "AMIR STOOOOP!"
I: "NOHAYLA WTF IS ER AAN DE HAND."
N: "Kom naar Dubai lounge snel"
I: "Is goed doe rustig zus"
En Nohayla hangt op. Ibtissam en ik kijken elkaar verward aan. "Ik hoorde Jaouad" schreeuwen zeg ik. "JA DAT IS JAOUAD" schreeuwt Ibtissam. Ik zie dat ze in paniek begin te raken. Zou het mijn broer Amir zijn. Nee dat kan niet, of? Dan zie ik mijn ouders, broers en zussen naar ons toe lopen, maar Amir is er niet. Ibtissam rent naar binnen en roept haar ouders. Ze komen allemaal naar buiten. "Ahmed we moeten snel naar onze dochter er is wat aan de hand" zegt dat vader van Ibtissam tegen mijn vader(Mijn vader heet Ahmed en de vader van Ibtissam Rachid). "Wij gaan mee zegt me" vader. "Nee dat hoeft niet, we zijn zo terug" zegt de vader van Ibtissam. "Luister Rachid, jou dochter is onze dochter dus we gaan mee" zegt me vader vastbesloten. De vader van Ibtissam zegt niks meer en loopt richting zijn witte land rover. Ik loop mee met mijn broer Samir en stap in in onze zwarte audi, Sami gaat voorin zitten met Samir. Mijn zussen gaan bij mijn moeder en vader in de zwarte land rover.
Omw Dubai lounge.
Met een gerust hart? Nee.
Aangekomen voor de lounge stapt iedereen uit. Iedereen rent naar binnen. En ja hoor het is me broer Amir.
"Ghizlain help me alsjeblieft" zegt Nohayla. Ik kijk haar vol medelijden aan, ze ziet er niet uit meskiena. Jaouad kijkt me aan met de blik beter blijf je daar staan, maar ik loop toch naar Nohayla toe. "Het komt goed schat" fluistert ik in haar oor. "Dat hoop ik, insha Allah" zegt ze.
"WAT IS ER HIER AAN DE HAND JAOUAD" schreeuwt zijn vader als hij ziet dat zijn shirt onder het bloed zit. Jaouad kijkt Nohayla vol walging aan. "DEZE VIEZE VUILE HOER", hij slikt zijn woorden in als hij ziet dat ik er van schrok. "Beba ze heeft een relatie met Amir". Iedereen schrikt van die woorden. De van van Nohayla loopt richting Nohayla en geeft haar een rake klap en trekt haar aan haar haren en sleurt haar richting de auto. Mijn vader spuugt op mijn broer en schreeuwt "MEEKOMEN VOORDAT IK JE TER PLEKKE VERMOORD!" Amir loopt gehoorzaam achter me vader aan, hij weet dat 1 verkeerde uitspraak echt zijn dood kan zijn. Iedereen stapt de auto's in. We rijden allemaal richting het huis van de vader van Jaouad, want iedereen weet dat dit uitgesproken moet worden.... maar of dat goed afloopt is nog de vraag....YAY WE HEBBEN 300 LEZERS🎉 Sorry dat ik niet snel updates plaats, want zoals jullie is het zomervakantie. Eindelijk😑leek alsof die vakantie nooit zou komen. But mohiem bedankt voor de 300 lezers❤op naar de 400!!!
JE LEEST
Endless Love
RomanceDit verhaal gaat over Ghizlain en Jaouad. Het perfecte stelletje, maar is het echt zo perfect als het lijkt of slechts een dekmantel. Zou Jaouad kunnen stoppen waar hij mee bezig is en zal het Ghizlain lukken hem te vergeten of is dat slechts een dr...