Onew
Przechodziłaś ze swoimi przyjaciółkami z zespołu obok sesji Shinee. Byłaś tak zagadana, że nie zauważyłaś rozwiniętych kabli i potknęłaś się o nie. Onew zauważył twój upadek, rozbawiony pomyślał.
~ Urocza ~
Jonghyun
Dzisiaj Shinee mieli poznać bratanicę menażera, który dużo o tobie mówił. Kiedy weszłaś do pomieszczenia wszyscy obskoczyli cię i żywo z tobą rozmawiali. Wszyscy, oprócz Jonghyuna, który jako jedyny zaspał i mocno spóźniony wbiegł do sali, czym zdziwił pozostałą czwórkę.
- Gdzie jest [T.I.]?! -
- [T.I.]? Już poszła - odpowiedział mu Minho.
- Co?! Jak to sobie poszła?! -
Key
Jonghyun od rana suszył mu głowę o nowej, pięknej stylistce. Wychwalał jaka z niej urocza i atrakcyjna kobieta. Key, żeby wreszcie zamknąć usta przyjacielowi poszedł cię obejrzeć i sprawdzić czy mówi prawdę.
Zobaczył cię szykującą lidera do występu.- Nic specjalnego - skomentował.
Minho
Byłaś jedną z nowych trainee w wytwórnii. Właśnie biegłaś na ćwiczenia, a że byłaś tu po raz pierwszy trochę zajeło ci znalezienie odpowiedniej sali. W przejściu wpadłaś na jakiegoś chłopaka, szybko go przeprosiłaś i pobiegłaś dalej.
- Całkiem niezła - powiedział i poruszył dziwnie brwiami.
Taemin
Chłopcy byli na mieście i miło spędzali czas. Kiedy chodzili po parku Taemin zauważył cię, idącą z psem. Stanął w miejscu i krzyknął machając.
- Hej ślicznotko! Jestem tutaj! -
Witam wszystkich w nowych reakcjach, tym razem z Shinee.
Mam nadzieję, że się spodobają i wrócicie tu na dłużej.
Życzę wszystkim miłego wieczoru :)
CZYTASZ
Reakcje Shinee
FanfictionReakcje dedykuję i poświęcam ś.p. Kim Jonghyunowi, aby każdy kto poznaje ten zespół poznał każdego z jego członków. Opiekuj się nami aniołku ❤