Kiedy nakryje cię na dwuznacznej sytuacji z innym członkiem zespołu
Onew
Onew może cię nie nakrył, ale wszystkiego się dowiedział. Od kogo? Od trzech wygłodniałych sępów, którzy w ramach małego aktu zemsty postanowili donieść na dive liderowi. O drobnych nieczystych zagrywkach wobec ciebie.
Kiedy Jinki się o tym dowiedział, postanowił tak tego nie zostawiać. Wraz z pozostałymi wymierzył mu karę na oczach tysiąca fanów.
- Następnym razem dwa razy się zastanów co robisz z moją dziewczyną, bo inaczej któregoś dnia połamie ci te tipsy! - mówił wylewając na rapera wodę.
Jonghyun
Shinee byli w programie rozrywkowym. Właśnie oglądali zdjęcia, wysłane przez fanów. Na jednym z nich, pojawił się Minho z tobą, trzymający rękę na granicy biodra i pośladków. Jonghyun nie krył oburzenia, od razu doskoczył do rapera, chwytając go za koszulkę.
- Ty bezmózgi płazie, gdzie pchałeś te łapy?! -
Key
Key doskonale wiedział, że Jonghyun to romantyk i kobieciarz w jednym. Nie sądził jednak, że gustuje również w zajętych kobietach. Kiedy tylko przyszłaś do ich dormu w odwiedziny, piosenkarz zaczął cię podrywać. Diva akurat schodził wtedy ze schodów na dół, w szlafroku. Na przywitanie pociągnął Dino za ubranie.
- Chcesz mi coś powiedzieć, ty wymarła skamielino?!
(Uznajmy, że na gifie jest Jonghyun)
Minho
Raper nakrył cię z Taeminem w dość nieciekawej sytuacji. Potknęłaś się o dywan i wpadłaś prosto na Maknae, który swoją drogą nie był jeszcze do końca przytomny. Otrząsnął się jednak, widząc wkurzoną twarz przyjaciela, który właśnie wyszedł w kierunku pokoju lidera, w celu uziemienia młodego. Tancerz pobiegł za nim i wieszając się, próbował go uspokoić.
- Minho, spokojnie! ja ci to wszystko wytłumaczę. Tylko nie mów nic Onew! -
- Ja ci kurwa dam, moją dziewczynę! -
Taemin
Jako, że Minho miał zagrać w nowej dramie, poprosił cię, abyś pomogła mu wczuć się w rolę. Tak więc, razem odgrywaliście scenki ze scenariusza w jego pokoju. W momencie sceny, gdzie bohater mówi bohaterce, jak bardzo ją kocha, po czym się tulą, do pomieszczenia wchodzi maknae.
- Co tu się... - stał jak wryty, będąc w dalszym szoku.
Hej wszystkim :)
Przybywam z nowym rozdziałem, ktoś się wogóle cieszy?
Przez liceum nie mam za bardzo głowy na pisanie, przepraszam T_T
CZYTASZ
Reakcje Shinee
FanfictionReakcje dedykuję i poświęcam ś.p. Kim Jonghyunowi, aby każdy kto poznaje ten zespół poznał każdego z jego członków. Opiekuj się nami aniołku ❤