Onew
Spałaś sobie smacznie w swoim pokoju, nie będąc świadoma co się dzieje. Nagle przyśnił ci się twój chłopak wijący się po podłodze i szepczacy.
- Jessstem wężem sssss - czując się ciężko, powoli się wybudziłaś i o mało nie padłaś na zawał. Otóż na tobie leżał Onew i wił się w twoją stronę.
- [T.I.] chodźmy do zoo. Podobno mają jakiś nowy wybieg z wężami.
Jonghyun
- [T.I.], co ty na to, żebyśmy kupili psa - zapytał pewnego dnia Jonghyun.
- Jasne, czemu nie. Przyda nam się pupil w domu - odparłaś.
Tej nocy nie potrafiłaś zasnąć, sama nie wiedziałaś czemu. A kiedy w końcu ci się udało przyśniła ci się dość dziwna rzecz. Widziałaś Jonghyuna ze smyczą w buzi, zachowującego się jak pies. Wstałaś wystraszona i szybko wybrałaś do niego numer.
- Halo? [T.I.]? Stało się coś? Jest trzecia w nocy - pytał zaspany.
- Niczego nie kupuj! Jak będziesz chciał to sobie Taemina wyprowadzisz! -
Key
Tego popołudnia po raz pierwszy ugotowałaś polski obiad, aby Key mógł posmakować twojej narodowej kuchnii. Kiedy go spróbował uśmiechnął się i nic nie mówiąc go zjadł. Nie chciałaś po sobie poznać, ale trochę cię to martwiło.W nocy jak zwykle poszliście spać i wszystko było by w porządku gdyby nie sen, który ci się przyśnił. Miałaś przed oczami swojego chłopaka jedzącego dzisiejszy obiad.
- Feee to jest ochydne - powiedział i się skrzywił. Obudziłaś się gwałtownie, obracając się.
- Naprawdę nie smakowało ci moje jedzenie?! - wrzasnęłaś, przestraszając obudzonego chłopaka.
Minho
Siedziałaś sobie spokojnie na kanapie i czytałaś książkę. Nagle do pokoju wbiegł Minho i wskoczył obok ciebie na kanape.
- Poogladajmy razem mecz! Proszę! - błagał. I nie czekając na odpowiedź włączył rozgrywkę. Po całym dniu oglądania zasnęłaś obok niego. W twoim śnie rozgrywał się mecz, ale zamiast piłkarzy na boisku grały głowy, z czego jedna z nich należała do Minho i śmiejąc się, robiła głupie miny.
Następnego dnia chłopak znowu do ciebie przyszedł.
- To co oglądamy? -
- Wiesz co Minho, muszę iść. Zostawiłam piekarnik włączony! - krzyknęłaś, biegnąc w stronę wyjścia.
Taemin
Ostatnio zrobiliście maraton filmowy. Taemin miał wybrać filmy, jak się okazało wybrał same bajki - Barbie. Chociaż patrzyłaś na niego zdziwiona i tak je obejrzeliście. W nocy przyśnił ci się chłopak w blond peruce i różowych ciuchach, posyłający w twoją stronę buziaka. Obudziłaś się przerażona krzycząc.
- Nigdy więcej Barbie! -
CZYTASZ
Reakcje Shinee
Hayran KurguReakcje dedykuję i poświęcam ś.p. Kim Jonghyunowi, aby każdy kto poznaje ten zespół poznał każdego z jego członków. Opiekuj się nami aniołku ❤