6. Bölüm...

1.2K 72 11
                                    

DAMLA:

Arkamdan gelen ses bana hiç tanıdık değildi. Hemde kızlar tualetinde bir erkek mi? 

Bu bana çok garip ve korkutucu gəliyor. Duvarın kenarında yangın söndürme balonu vardı. Elimi uzatıp onu aldım ve havaya kaldırarak arkama döndüm.

Tamda kafasına vuracak anda elimden tutdu ve beni engelledi. Tabiki o insan Mertdi.

-Ne yapıyorsun sen? Ben sana yardım edicem, sen Burağı seviyorsun bende Cansuyu birlikte onları elde ede biliriz.

-Senin yardımına ihtiyacım yok. Eğer buradan gitmezsen,sesim çıkana kadar bağırırım.

-Hmm....   bağırsan ne olacak ki? Ben bir vampirim buraya gelenlerin hepsini öldüre bilirim. Bu yüzden de sussan iyi olur.

Bu defa gerçekden çok korkamaya başladım . Çok orkun soğuk ses tonu vardı. Her konuştuğunda tüylerim diken diken oluyordu.

Biraz düşündüm ve son çareyi kaçmakda buldum. Elimi kapıya doğru uzatıp, kapıyı açarken  Mert kapıyı itti ve kapatdı. Kapıyı açmaya gücüm yetmiyordu artık.

Bana doğru yaklaşmaya başaldı. Korkunç bakışlarla gözlerimin içine bakıyordu. Korkudan hiç bir şey yapamıyordum hatta kıpırdaya bile bilmiyordum. Gözlerine baktım ve gözlerinin mor reng olduğunu gördüm.

CANSU:

Damla beni Burakla dansa gönderdi, kendisiyse ortadan yok oldu. Nerede acaba bu kız?  İçim içimi yiyordu dans ederken.

Burakda gözlerimin içine bakıyordu , ama ben onun gözlerine bakamıyordum. Çünkü arkadaşımın hoşlandığı birine nasıl böyle baka bilirdim ki?

Etrafa bakınırken, Damlanı gördüm. Ama kiminse elini tutup bize doğru yakalaşıyordu. Ortamda karanlık ve renkli işıqlar olduğu için , yanındaki insanı tanıyamadım. Bize yaklaşdıkca yanındakinin Mert olduğunu gördüm ve yüksek sesle birden,

-Mert....?!     Dedim. Burak benim sesimi duyup,

-Ne dedin sen?  Mert mi?

-Evet, şuraya bak.

Burak onlara bakdı ve şok olmuş gibi bana bakdı.

- Onun ne işi var burada?

-Bilmiyorum.

Bize doğru yaklaşdılar ve yanımıza vardıklarında dans etmeye başaldılar. Damla sanki kendinde değildi. Sanki Mert onu hipnoz etmişdi. Neler olduğunu anlamak için, Burakla dansımızı durdurup, Damlanın yanına gitdim.

Beni görüp ikiside gülümsediler. Damlamın kolundan tutup kendime doğru çekdim,

-Damla sen ne yapıyorsun böyle?

Bu an Merve ve Burakda bizim yanıçıza gelmişlerdi.

-Görmüyor musun? Dans ediyorum işte.

-Görüyorumda ama inanmak istemiyorum. Çünkü Mertle dans ediyorsun.

Mertde durmadan,

-Eee... benimle dans edemez mi?

-Mert ne yapdın Damlaya?                Damla sinirli şekilde,vampir dişlerini çıkararak,

-Kıskandın mı yoksa beni? Sevgilini elinden aldım diye.

-Ne sevgilisi yaaa....              Damla üzerime bağırdı,

-Git buradan. Bizim dansımıza engel olamazsın.              

Bu an Mertde, Damlayı öpmeye başaladı. Bu çok iğrenç bir sahneydi.  Sonra Damla, Merte;

Vampir Olursam!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin