CANSU
Tüm gece Damlanın odasının penceresinde onu bekledim. Sabah olduğunda bizim apartmanın önünde kırmızı bir araba durdu.
İçinden bir erkek indi ve yanındada Damla. Damlayı görünce çok mutlu oldum. Koşarak aşağıya indim apartmanın kapısını açtım ve Damlaya sarıldım.
Çok kötü görünüyordu. Elbiseleri kumluydu. Sonra Damlaya,
-Seni çok merak etdim. Neredeydin sen? Dedim. Oysa yüzüme bile bakmadan,
yanında duran erkeğe,
-Çok teşekkür ederim. Görüşürüz. Dedi ve hızla merdivenlerde yürümeye
başladı. Bende onun arkasından gidiyordum. Az önceki çocuk bana bir yerlerden tanıdık geliyordu. Ah hatırladım dün ben merdivenlerden Damlanın peşinden koşarken çarpmışdım ona.
Peki o Damlayı nereden tanıyor? Damlaya seslenerek onun arkasından gidiyordum. Eve vardığımızda Damla içeri geçip, odasına girdi.
Mervede onu görüp,
-Aaa Damla geldin mi? Seni çok merak etdik. Dedi.
Ama Damla onuda umursamadan, odasına geçti ve gardıropunu açtı. Bir tane bavul alıb, elbiselerini doldurmaya başladı. Bunu görüp, Damlanın kolundan tuttum ve bana baktı.
-Sen ne yaptığını sanıyorsun Damla?
-Senden uzak durmaya.
-Lütfen böyle yapma. Ben çok üzülüyorum seni böyle görünce. Bak, ben Burağın benden hoşlandığımdan haberim bile yokdu. Banada şok oldu bu. Ben asla sana böyle bir şey yapmam. Sen benim en iyi ve yakın arkadaşımsın.
Damlanın gözleri dolmuştu. Ağlamaya başladı. Bende dayanamıyorum onun ağlamasına ve sarıldım. O da bana sıkıca sarıldı. Bir kaç dakika böyle durduktan sonra. Yüzünü ellerimin arasına aldım. Bana bakıp, masumca gülümsedi. Sonrada,
-Alçak Burak, donuz, öküz , odun, kurbağa, çirkin, kötü kalpli, taş, gerdedan, inek, eşşek..... yaaa galiba kendimi akyıp etdim. Borden geldi yaaa.
-Tamam. O zaman Burağı sövdükten sonra, buzlu kana ne dersin?
-Evet derim. Ama öncelikle duşa gireğim.
Damla göz yaşlarını sildi . Sonrada duşa girdi. Çıkdıktan sonra, odasının kapı seslerini duydum ve,
-Hadi Damla sen salona geç, ben buzlu soğuk kanlarımızı getiriyorum.
Mervede koltuğa Damlanın yanına oturup,
-Kendine geldin mi biraz?
-Evet şimdi daha iyiyim.
-Kendini fazla üzme onun için. Deymez buna.
Bende onların konuşmalarına dalarak.
-Tabikide deymez. Erkekler deymezler hiç bir şeye. Merve sende istiyormusun kan?
-İyi olur.
Buz doalbından kanları çıkarıp bir fincana döktüm sonrada buz döktüm.
-Buzlu kanlar geldiiiii.
Bende koltuğa oturdum ve fincanımı elime alıp,
-Eveet, Damla hanım. Şimdi dökülün bakalım. Kimdi az önceki yakışıklı.?
-Ne? Damlanın yanında birimi vardı.
-Eeee.... şey onunla bu gün tanışdım. Çok iyi birisi. Hemde çok yakışıklı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Olursam!
VampireEv arkadaşının vampir olduğunu öğrenince ne yaparsın? Peki sen vampir olursan? Benim hikayemde de, bir kız ev arkadaşını vampir olduğunu öğreniyor. Sonrası... öğrenmek istiyorsanız hikayemi okumanızı tavsiye ederim.