Penkioliktas skyrius

62 11 0
                                    

-Tai gal malonėsit paaiškinti, kas ten įvyko?-atsirėmęs į duris paklausė Džeksonas.

Itanas jau žiojosi sakyti, bet pertraukiau jį.

-Nesusipratimas,-tariau ir Itanas pakėlė į mane akis. Žvelgiau į Džeksoną.-Jis man pasakė vienus žodžius ir aš ne taip juos supratau,-šyptelėjau.-Pripažįstų savo kaltę- pirma jį puoliau.

Džeksonas pažvelgė į Itaną, tuomet į mane ir atsitraukė nuo durų.

-Tuomet eime,-tarė jis ir išėjo.

Nulipau nuo lovos ir patraukiau prie išėjimo.

-Heile,-staiga išgirdau Itano balsą, kuomet jau buvau už durų. Atsisukau į jį.-Atleisk,-tarė,-nederėjo man tavęs įžeidinėti.

Šyptelėjau ir ištiesiau jam dešinę ranką.

-Taika, kolege,-tariau.

Itanas plačiai nusišypsojo ir paspaudė mano ranką.

-Peilis dar aštrus?-paklausė jis, kuomet ėjome prie durų.

-Dar keliem kartam bus gerai,-atsakiau, pirštu horizontaliai perbraukdama per ašmenis.

-Pasiruošę?-paklausė Džeksonas.

Linktelėjau.

-Šiandien kartu su mumis vyks Nikas,-parodė į iš svetainės atėjusį vaikiną.

Nikas vilkėjo melsvą džemperį, tamsiai žalias kelnes, o ant pečių buvo užsidėjęs juodą kuprinę. Pamatęs mane jis šyptelėjo. Atsakiau šypsniu.

-Imsime didesnį medžiojimo plotą,-aiškino Džeksonas, kai ėjome pro duris.-Taigi, taip,-sustojome ratu,-aš eisiu su Niku į pietus,-mostelėjo ranka į mišką,- o jūs,-kreipėsi į mus,-keliaukite į vakarus,-nurodė.-Visiems aišku?-pasiteiravo. Mums linktelėjus jis pažvelgė į laikrodį ant savo riešo ir dar pridūrė.-Apie pirmą valandą susitiksime namuose.

Tuomet iš kišenės ištraukė du juodus laikrodžius ir padavė juos man. Vieną daviau Itanui.

-Nepamirškit. Pirmą valandą susitinkame namuose,-linktelėjo ir kartu su Niku nubėgo.

Pasisukau į Itaną, kuris jau žvelgė į mane.

-Pasiruošęs?-paklausiau ir rankoje suspaudžiau peilį.

-Taip,-linktelėjo ir lengvu bėgimu nubėgome nurodyta kryptimi.

-Kur būtum bėgęs, jei prieš kelias dienas būtum žinojęs, kad prasideda žaibiškas viruso plėtimasis?-paklausiau, mums nubėgus maždaug pusę kilometro tyloje.

-Tikriausiai niekur,-atsakė.-Stengčiausi sukaupti maisto ir būčiau pasislėpęs kartu su Kara namuose. O tu?-paklausė ir trumpam pasisuko į mane.

-Keliaučiau pas tėvus į Čikagą,-atsakiau.

Itanas nežymiai linktelėjo ir staiga sustojęs pačiupo mane už klubų. Atsisukau į jį, o vaikino akys buvo įsmeigtos tiesiai. Pasekiau jo žvilgsniu. Ant kelio, prie krūmo, žolę kramsnojo kiškis.

-Su lyg trimis,-sušnabždėjo.

Suspaudžiau peilį rankoje, tačiau susikaupti man buvo sunku- Itano rankos, švelniai laikančios mane už klubų, mane blaškė.

-Vienas,-įsitempiau.-Du,-vaikino balsas buvo tylus, bet kažkuo malonus.-Trys.

Išgirdusi žodį, davusi leidimą pulti, šokau į priekį ir kritau ant gyvūnėlio neleisdama jam pasprukti. Skubiai atlikau tai, ką reikėjo, ir nusiėmusi kuprinę įdėjau grobį į kuprinę. Atsistojusi atsisukau į Itaną, kuris žiūrėjo į mane.

Išgyventi neišgyvenamąजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें