Herşey Yeni Başlıyor

762 36 11
                                    

Okulda sıradan bir gündü.Ben sıraya yatmış uyuyordum.16 yaşındayım ve hayat cidden sıkıcı.Adım Tris.Kumral saçlı renkli gözlü bir kızım.Beden eğitimi dersinde idik.Sınıfın nöbetçi öğrencisi idim.
Bahçeden sesler gelmeye başladı.Sonrada koridordan arkadaşlar şaka yapıyordur veya oyun oynuyor dur diye fazla aldırış etmedim açıkçası.Gürültüler arttığında endişelenmeye başladım.
Kapıyı açtığımda gördüğüm manzara dehşet verici idi.Bazı öğrencilerin ağzından kan akıyor başkalarını ısırıyor.Hemen kapıyı kapatıp sakin olmaya çalıştım.
  Telefonumu alıp annemi aramaya başladım ama kahretsin ki cızırtı sesinden başka ses gelmiyordu.Kapının önüne sıraları koydum.Sınıfımız ikinci katta idi.Kapı zorlanmaya başladığında çığlık attım.Bu cidden kötüydü.
Pencereden aşağı atlamak tek çaremdi.Yoksa bu yaratıklar başkaları gibi beni de öldürecek idi.
  Pencereden atlayıp koşarak eve geldiğimde kapı açıktı.Babam silahla annemi beyninden vurduğunda gözümden yaşlar akmaya başladı.
"Baba bunu anneme nasıl yaparsın!"
"Kızım anneni aylaklar ısırdı bunu yapmak zorundaydım tek çarem bu idi.Şimdi sakin ol ve yiyecek içecek ne varsa topla ben kapıları ve pencereleri sağlama almalıyım."
Kafam allak bullak olmuştu ne yapacağımı bilemiyorum az önce babam tarafından annem öldü.
  Babamın dediklerini yapmaya karar verdim.Babam en iyisini bilir.Demek o yaratıkların adı aylak.Yiyecek içecek ne varsa bavulun içerisine koydum.Babam bana bir silah uzattı.
"Kızım biliyorum bu çılgınca sana silah vermem ama kendini bir şekilde korumalısın.Beyinlerinden vurmalısın onlar insan değil sadece insan yemek isteyen aylaklar.Şehirden uzaklaşmalıyız.Şimdi arkamda dur ve kapıyı açtığımda arkana bakmadan arabaya koş."
"Tamam baba."
Babam anahtarı soktu ve bir kilik sesi heyecan ve korku cidden çılgınca.
Kapı açıldı ve var gücümle arabaya koştum aylaklar üzerimize doğru geliyordu.Babam kafalarına kurşun sıkarken sadece ağlıyordum.Bir kaç saatliğine bu şehir çok değişmişti.
  Arabaya vardığımızda rahatlamıştım.Derken cama bir aylak kafasını vurmaya başladı ve birkaç tane daha geldi.Babam arabayı çalıştırdığın da korkudan titriyordum.Aynada kendime baktığımda göz altlarım şişmişti saçlarım karman çorman olmuştu.İçler acısı yorgundum uyumam gerekiyordu.
"Herşey yeni başlıyor"
Kendimi uykuya teslim ettim.
***†***†***†***†***†***†***†***†***†



Evet bölümün sonu kısa oldu ama bu daha başlangıç.Bana destek olmak için yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum. 😍

Zombi SalgınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin