Part 23

5.7K 137 0
                                    

Tatitutttaituuttt" telefon berdering.

Hello"sapa Hariz.

Hariz.. Help me Hariz!! Now!! Hariz!! " ujar Linda dalam keesakkan menangis.

Linda kenapa ni? " soal Hariz.

Linda menangis belum sempat Linda mahu berkata panggilan terus di matikan..

Linda!!" Hariz bergegas menghidupkan enjin kereta dan berlalu pergi.Dia mengikut gps telefon Linda.

Hotel Prisma Jaya?

Hariz bergegas masuk ke dalam hotel..

Bilik 303..

Hariz menolak daun pintu dan terkejut ada 2 jejaka ingin memperkosa Linda.

Hei bro, apa ni main gedah bilik orang,nak join sekali ke" ujar lelaki yang berbadan besar. Seorang lagi ketawa.

Hariz!!! Tolong!! Hariz!!  Linda menangis meminta tolong.
Hariz geram dan terus menumbuk duaorang jejaka itu.Lelaki itu lari lintang pukang meninggalkan bilik itu.

Macam boleh jadi? " soal Hariz

I tak tahu, i tak kenal pun siapa lelaki itu. "

Lain kali hati hati" pesan hariz. Linda mengangguk.

Linda kejap ea i nak ke toilet" ujar hariz, linda tersenyum'plan bermula' desis linda tersenyum dan menuangkan sedikit pil khayal di dalam air minuman Hariz yang baru sampai sebentar.

Sorry, lambat " ujar hariz dan menyedut air minuman nya.

Linda tersenyum puas, hariz masuk dalam perangkap nya.

Hariz terasa pening dan mamai.

Hello, ok tugas korang bawa laki ni ke hotel" ujar Linda di dalam, talian.

Ok boss,"

Sebaik sahaja lelaki² itu meletakkan Hariz di atas tilam lelaki itu beredar.

Ni upah korang" Linda menghulurkan cek.

Ok boss,bye" ujar pemuda berdua itu.

Linda tersenyum puas melihat hariz di depan matanya.Linda menelefon jabatan agama islam. Dan bermula la misi selanjutnya.

Kamu Sangat Nakal [COMPLETED]Where stories live. Discover now