Sejak Kejadian semalam,Hariz tidak menegur Fatihah, sudah berjam jam fatihah ke hulur ke hilir mencari idea agar Hariz memaafkannya.
Hah" ada saja muncul idea si Fatihah ni.
Keesokkannya, Hariz ingin pergi kerja, dia melihat baju yang dipakainnya, ada pelekat berbentuk smile dan bertulis 'i'm so sorry"Hariz menyimpannya di laci meja.
Hariz turun ke bawa ingin breakfast, belum sempat Hariz membuka peti ais ada pelekat smile'i'm so sorry' tetapi hanya warna kertas itu saja berlainan.
Di stereng kereta, di kasutnya, dipintu kesemuanya pelekat smile itu ditampal oleh fatihah.
Sudah hampair 3 hari Hariz menerima pelekat smile itu di mana jua dia berada dirumah. Hampir 40 helai Hariz mengumpul dan menyimpannya. Munncul rasa simpati terhadap fatihah.
Keesokkannya,Hariz bangun pagi dia melihat ada susuk tubuh di meja makan sedang menulis sesuatu. Hariz tersenyum.
Belum sempat Fatihah menampal pelekat smile tu...
Arghhhh!! " Fatihah terkejut dengan sergahan itu dan terus menyorokkan pelekat itu di belakang badannya.
Kau buat, apa tu? ujar Hariz.
Ta.. Ta.. Takk.. Bu.. at.. Apa.. Pun. " ujar fatihah dengan gagap.
Aik, sejak bila kau gagap/?" soal Hariz sengaja mengena fatihah.
Fatihah tertunduk malu.Fatihah mengundur ke belakang melihat badan hariz semakin dekat, belum sempat fatihah mengelak hariz terlebih dahulu mencapai pelekat di tangan fatihah yang di sorok dari tadi.
"I'm so sorry" Hariz membaca dengan kuat.
Ok, aku maafkan kau tapi dengan satu syarat boleh tak? "
Fatihah mengangguk laju"boleh"
Kau kena dengar cakap aku, faham! Sengaja hariz menegaskan katanya.
Fatihah mengangguk perlahan.
Ok, maaf diterima" ujar hariz dan menampal pelekat itu di dahi fatihah.
Ni,denda kau" ujar hariz lagi ketawa sebelum berlalu pergi.
Terima kasih abang riz, sayang abang riz muah" ujar fatihah sedikit kuat.
Langkah Hariz terhenti mendengar kata fatihah dan pergi ke arah fatihah.
Fatihah tersenyum manis, membuatkan Hariz tergoda dengan senyumannya.
Aku pun sayang kau" bisik Hariz ke telinga fatihah lalu mengucup pipi mulus fatihah, membuat kan fatihah tertunduk malu dan muka nya merona merah menahan malu.
YOU ARE READING
Kamu Sangat Nakal [COMPLETED]
Fiksi Remajamengisahkan kehidupan seorang gadis berumur 18 tahun(NurulFatihah) yang terpaksa berkahwin dengan anak angkat ibunya tanpa diketahui siapa siapa. selepas kematian ibu nya. ---- ------ ---- C̠̠̠̠̠̠̠̠̠̠̠̠̠̠̠O̠̠̠̠̠̠̠̠̠̠̠̠̠M̠̠̠̠̠̠̠̠̠̠̠̠P̠̠̠̠̠̠̠̠̠̠̠L̠̠̠̠...