---Pohled Tamary---
,,Šípková Růženko! Vstáváme!," pohladí mě někdo po vlasech. Unaveně rozlepím oči a pohlédnu přímo do očí Jakuba. ,,Dobré ráno.," zabručím a převalím se na bok. ,,Jak jsem se sem dostala?," zarazím se a vyskočím do sedu. ,,Nejsi moc těžká. Myslím že si spala na mokré dece. Promiň, ale z plavek tě svléct jsem si nedovolil.," zasměje se pobaveně. ,,To není vtipný!," zamračím se vztekle. ,,Ale je.," vykoukne za dveřmi Jirka. ,,Je mi zima.," zamručím. ,,Spala jsi v mokrých plavkách, co čekáš? Že ti bude teplo?," zasměje se znovu Jakub. ,,Jdu do sprchy.," kývnu a chytnu nějaké suché věci na převlečení. Zalezu do prostorné šedivo-bílé koupelny. Nestačím žasnout. Rychle se vysprchuji teplou vodou a obleču se do černých legín a dlouhého trika. ,,Už je teplíčko Marfušenko?," vyplázne na mě jazyk Jakub. ,,Drž hubu.," prsknu a hodím věci do tašky. Chytnu nerezovou misku a Jirka do ní nasype Diblovi granule. ,,Nesahej mu do tý misky.," zavrtím hlavou směrem k Jirkovi. ,,Dobré ráno děti.," usměje se mile Christie. Je nádherná i když sotva vylezla z postele. Já když se vyhrabu z postele, vypadám jak člověk z pravěku ještě se slinou na tváři. ,,Dobré.,"usměji se. ,,Au!," vyjekne Jirka. ,,Já to říkala.," povytáhnu obočí a pohladila Dibla po zádech. ,,To má po tobě? Taky si nechá zaplatit jídlo a zásadně se o něj nepodělí?," zeptá se Kuba. ,,Hele, vy dva mě pěkně štvete! To je strašný jak se pořád doplňujete! Jste jako kdyby mluvil jeden!," dupnu naštvaně. ,,Jsou to dvojčata, co čekat.," usměje se Christie a prohrábne Kubovi vlasy. ,,Já vám ještě dám.," špitnu si pro sebe a vyhoupnu si Diblíka do náruče. Dám mu drobnou pusinku na hlavičku a zadívám se na ovoce před sebou. ,,Hmm...," zamumlá z pravé strany Jirka. ,,To jablko je tak...," objeví se z druhé strany Kuba. ,,Zajímavé a červené....," doplní ho Jirka. ,,Jak záživné.," kývne ironicky Jakub a hodí po mě jablko. ,,Postřeh Šindlová.," křikne Jirka. ,,Vy jste tak strašný!," křiknu a hodím po obou červená jablka. Oba jablka chytnou. ,,Postřeh co?," pokrčí rameny Jirka a Jakub se s chroupáním do Jablka zakousne. Vztekle vydechnu. ,,Ale nedělej.," položí mi kolem ramen ruku Jirka. ,,My víme že jsme dokonalí.," dopoví Jakub a přehodí si ruku na druhou stranu. ,,Já vás zbiju!," zaječím a položím Diblíka na zem. Utíkám rychle za nimi ven. Diblík kolem nás běhá a nadšeně štěká. ,,Postřeh!," křiknu a shodím Jakuba přímo do vody. ,,Šindlová!," křikne Jirka. Otočím se a odhodím ho do vody taky. ,,Tohle máte za to!," zašklebím se a pohodím vlasy. Odkráčím zpět do kuchyně. ,,Omlouvám se Christie.," sklopím zrak. ,,To nevadí! Taky bych jim to udělala.," přizná se a nabídne mi balíček sušenek. ,,Ne, díky.," zavrtím hlavou. ,,Vidíte jí?," vejde dovnitř Jakub bez trika. ,,Jak slušně odmítla, aby nevypadala jako nenažranec, přitom by je sežrala celý na posezení!," usměje se Jirka. ,,Vypadněte! Kape z vás voda!," ukáže prstem Christie. ,,Sleduj.," mrkne Jakub. ,,Mňam, mňam...," začne se krmit sušenkami a kroužit jimi před mým obličej. ,,A tak když už je držíš!," vyjeknu a skočím zubama po sušence. ,,Há! Jako bych to neříkal!," zasměje se Jakub. ,,Já jsem řekla ven! A tohle si vytřeš!," plácne Christie po rameni Jakuba. Na mokrých zádech po kterých stéká voda se začne rýsovat červený obtisk ruky. ,,To máš za to!," vyplázne na něj jazyk Christie a pohodlně se usadí na židli.
ČTEŠ
Ahoj sousede! /w menT, Tomáš, Rady
Fanfiction"It's okay to love them both" Tamara, zamilovaná až po uši do svého souseda Tomáše. Tomáš miluje Tamaru, Tamara zase jeho-ideální pár. Tamara si skvěle rozumí i s Tomášovými kamarády. Youtuberem Honzou a gayem Radym. Jednou, při oslavě jejich kamará...