---Pohled Tamary---
Promnu si oči a namířím rovnou do koupelny. Zapnu proud sprchy a jen tak koukám do vzduchu. Poté se zabalím do osušky. Uslyším bouchnutí dveří. ,,Honzo? Scooby?," zavolám a Scooby nadšeně štěkne. ,,Ahoj.," usměji se a obejmu Honzu. ,,Takhle ty na mě čekáš?," zašeptá a dá mi pusu. ,,Kde jste byli?," zeptám se a posadím se ke stolu. ,,Podél jezera se projít. Rady říkal, že zítra dorazí s Tomášem a že hodíme grilovačku.," usměje se Honza a posadí se vedle mě. ,,To je super a přivezou něco nebo pojedeme nakoupit?," zeptám se. ,,Přivezou, klid.," mrkne Honza a natáhne se pro sušenku. ,,Jo tak.," přikývnu chápavě a do misky přendám konzervu. Položím jídlo pro Scoobyho na zem a natáhnu se pro skleničku. Honza zatáhne za osušku která se sesune k zemi. ,,Honzo!," vykřiknu vylekaně a rukama si automaticky zakryji prsa. ,,Neřekl bych, že bys měla co schovávat. Jsi dokonalá, já jsem dokonalý, vždycky si najdu někoho dokonalého.," pochválí sám sebe a já rychle seberu osušku. Jdu nahoru.
,,Mohli by jsme si jít zaplavat!," zavolám a zadívám se na úžasné černé plavky. Honza neodpovídá a tak si je prostě vezmu. Přehodím si přes ramena tyrkysovou mikču a sejdu dolů. ,,Já jsem neřekl ano!," zamručí Honza. ,,Mlčení znamená souhlas.," zašeptám a dám políbím ho. ,,Tomu se nedá odolat.," zašeptá Honza a přitáhne mě za boky blíž k němu. Začne mi polibky vášnivě oplácet. Dlouhými nehty o škrábu jemně po zádech. ,,Tak jdeme." odtáhnu se s úšklebkem. ,,To si děláš legraci? To vážně?," zamračí se. ,,Jdem.," zavelím a pobídnu Scoobyho. ,,Já za chvíli přijdu.," řekne Honza a odejde pryč. Scooby se mnou vyběhne ven. Seberu míček z parapetu a hodím ho daleko před sebe. Scooby se pro něj nadšeně rozběhne. Odhodím mikču na zem a rozejdu se pomalu po mole. Posadím se na okraj a ponořím si noh do vody. Scooby plave tam a zpět pro míček. Molo se zatřese a tak se ohlédnu. Usměji se na Honzu a natáhnu k němu ruku a posadím ho vedle sebe. ,,Beztak je to tu krásný.," zašeptám a zadívám se na jezero. ,,Jo, to je.," uzná Honza a chytne mě pevně za ruku. ,,Miluji tě.," zašeptá. ,,I já tebe.," zašeptám a dám mu pusu. Honza chytne míček do ruky a provokuje s ním Scoobyho. Scooby pevně stiskne míček a stáhne Honzu za sebou do vody. Honza se vynoří a promne si oči. ,,Scooby!," zasměje se a cákne po něm vodu. ,,Tak pojď.," pokývne na mě a natáhne ke mně ruku. Přimu ji a on mě jedním tahem dostane do vody. Plavu pryč od mola a Honza plave těsně za mnou. ,,Počkej! Scooby už nemůže.," řeknu a otočím se na psa. Honza ho nadzvedne jednou rukou za břicho a nadnáší ho. ,,Tak s ním plav k molu. Vrátím se tam.," řeknu. ,,Ne, mám nápad! Počkej na mole.," houkne Honza a plave se Scoobym zpátky. Otočím se a plavu tedy za nimi.
---Pohled Honzy---
Z lednice nandám připravený oběd a připravím vše i s pitím na tác. Nafouknu velké lehátko a vrátím se i s ním k molu. Hodím ho do vody a Tamara mě jen s úsměvem sleduje. Když se vrátím, sedí leží břichem na lehátku a má zavřené oči. Šťouchnu do lehátka a společně se najíme.
,,Půjdu se Scoobym dovnitř. Jdeš taky?," zeptám se. ,,Ne, jdu chytat barvičku.," usměje se. ,,Pro mě budeš krásná vždycky.," zašeptám a pohladím jí po vlasech. Hvízdnu na Scoobyho a jdu dovnitř. Vytočím Radyho číslo.
Rady-,,Čau kámo.,"
Honza-,,Ahoj, tak v kolik zítra dorazíte?,"
Rady-,,Vidím to kolem té desáté.,"
Honza-,,Fajn, bere Tomáš tu svojí novou holku?,"
Rady-,,Ne, prý ne.,"
Honza-,,Fajn, tak se těšíme no.,"
Rady-,,Především se těš na svůj nový předělaný byteček!,"
Honza-,,No, jsem zvědavý!,"
Rady-,,Měl bys být. Tak čau..,"
Honza-,,Ahoj,"
Odložím mobil a pohladím Scoobyho. rzvalím se na gauči a přepínám z programu na program. Pomalu se mi začnou zavírat oči.
ČTEŠ
Ahoj sousede! /w menT, Tomáš, Rady
Fanfiction"It's okay to love them both" Tamara, zamilovaná až po uši do svého souseda Tomáše. Tomáš miluje Tamaru, Tamara zase jeho-ideální pár. Tamara si skvěle rozumí i s Tomášovými kamarády. Youtuberem Honzou a gayem Radym. Jednou, při oslavě jejich kamará...