---Pohled Radyho---
Promnu si oči a podívám se na Tomáše, který se převaluje ze strany na stranu. ,,No prober se no, ať tě hezky bolí hlavička.," zabrblám a uvařím silné kafe. Šťouchnu do něj nohou. ,,Vstávej!," řeknu a šťouchnu do něj znovu. ,,Moje hlava.... Nekřič...," chytne se bolestivě za hlavu a posadí se. ,,Moje záda...," protáhne se a pomalu se zvedne. ,,Jé, tady se to ale motá... My jsme v planetáriu Rady?," zažvatlá. Dovedu ho k židli a zatlačím mu na ramena, aby se posadil. Po pár doušcích silného kafe, už začne přicházet k sobě. ,,Hele, já ti tu nebudu říkat, ať se s Honzou nejvíc kamarádíte a s Tamarou ať se spolu cucáte. Jde mi o něco jiného. Za prvé, nechci aby jste po sobě řvali, natož si něco udělali. Za druhé, nenoste na sebe špínu před ostatními a za třetí, potřebuji s tebou mluvit kvůli práci. Klidně mi nadávej, že jsem komerční svině, ale já se s tebou prostě potřebuji dohodnout. Fajn, máš rozdělaných spoustů souborů, hodláš je dodělat a nebo si to mám celý vzít já?," zeptám se. ,,Dodělám to.," odpoví zamyšleně. ,,Fajn. Budeš schopný fungovat se mnou a s Honzou normálně v kolektivu? On to včera tak nemyslel, měl si to brát jako pochvalu!," zastanu se ho. ,,O tomhle chci přemýšlet. Dej mi čas. Já... Nemohu se rozhodnout ze dne na den, nevím...," zavrtí hlavou. ,,Nemohu čekat Tomáši. Práce je nad hlavu. Emaily, soubory, videa, stránky, eshop...," odpovím. ,,Ale já nevím co ti na to mám říct, nevím...," opře si znuděně hlavu o zápěstí. ,,Budeš s ním schopný spolupracovat nebo ne?!," zvýším hlas. ,,Fajn. Okey. Zůstanu.," přikývne. ,,Nerozmyslíš si to?," zeptám se. ,,Ne, zůstávám. Máš pravdu, Honza mě chtěl včera podpořit a ne urazit.," uznám pravdu. ,,Přesně tak... A proto?," zašeptám. ,,Proto se mu půjdu omluvit.," rozhodne se Tomáš. Rady nadšeně přikývne. ,,To je ono chlape.," zasměje se a plácne ho po zádech.
---Pohled Honzy---
,,Beruško, vstávej. Byla jsi tu celou noc a nevypadáš zrovna sexy.," zašeptám jí romanticky do ucha. V tu chvíli mi přilétne z jedné strany facka. ,,Hej... Se jdi podívat do zrcadla.," špitnu a promnu si tvář. ,,Nech mě! Jako ty bys byl po ránu přitažlivý!," prskne a zvedne se. Odejde do koupelny. ,,Když jsi se mnou naposledy spala, řekla jsi, že jsem cute!," zavolám. ,,Beru zpět!," vykřikne ze sprchy. ,,Můžu jít za tebou?," zeptám se. ,,Ne! Ať tě to ani nenapadne!," křikne. ,,Napadlo...," špitnu si pro sebe a otevřu dveře do koupelny. ,,Okamžitě vypadni!," zaječí a mrští po mně sprchový gel. ,,Já tě nahou viděl. Se nemusíš stydět. Náhodou, neříkej, že tě nevzrušuje dělat to ve sprše.," mrknu egoisticky. ,,Okamžitě vypadni, jinak tě opařím sprchou! A tvýho ptáka podpálim sirkama z flopu, které máš na stole!," řekne už klidněji. Hlasitě si odfrknu a odejdu. ,,Počkej! Vrať se!," křikne. ,,Přines mi tvoje triko! Nebo tvou mikinu, tu spíš!," řekne. ,,Ty dračice. ani předehra nebude jo?," řeknu a svléknu si triko. Otevřu dveře od sprcháče. ,,ty kreténe! Neměl si lézt sem, ale přinést mi ČISTOU mikinu!," řekne a rychle mě vystrčí ze sprchového koutu. ,,A osušku!," zaječí. Přinesu mikinu, kterou opřu o pračku a znovu otevřu dveře od koutu. ,,Tohle mi dělat nemůžeš Šindlová... Je to tak neskutečně sexy.," zavrčím spokojeně při pohledu na její tělo. Dlouze jí políbím a pohladím jí po mokrých vlasech. Osuškou se rychle zahalí a proběhne kolem mě. ,,Ale no tak...," pokrčím rameny. Převlékne si mikinu nadměrné velikosti na sebe a rozčesává si pomalu vlasy mým hřebenem. Přistoupím k ní a pomohu jí s rozčesáváním vlasů. ,,Půjdu udělat pití.," zavrním jí do ucha a dám jí pusu na tvář. Mile se usměje. Znovu jí sjedu pohledem a poté odejdu do kuchyně.Ozve se klepnutí na dveře. ,,Čau Jirko, co tu děláš?," zeptám se. ,,Jdu si s tebou promluvit, ale to dořešte si to tu. Já jdu do kuchyně.," mrkne a automaticky namíří do naší kuchyně. ,,Klidně si vezmi co budeš chtít!," houknu a posadím se na pohovku k notebooku. Slyším bouchnutí vchodových dveří. ,,Ahoj Tomáši, co tu děláš?," zeptám se zmateně a kouknu střídavě na něj a střídavě na Radyho. Sedneme si do studia. ,,Chtěl jsem se ti omluvit. Určitě jsi to včera nemyslel zle.," zamumlá Tomáš. ,,No, to ne no.," přikývnu. Zakousnu se nervózně do rtu. V tu chvíli z koupelny vyjde Tamara. ,,Honzí? Nemáš-," zasekne si při pohledu na Tomáše. Mikina jí je pod zadek a pod mikinou vyčuhují drobné, hubené, bosé,nožky. ,,Nebudu rušit.," zašeptá a zacouvá do chodby. Přehodí si své věci přes ruku a boty si vezme do ruky. Asi šla domů. Tomáš zklamaně hledí na dveře, kudy Tamara odešla. ,,Tak, s Tomášem jsme se dohodli, že i nadále tu bude normálně pracovat. Jinak, už také půjdu.," roztrhne ticho Rady.
ČTEŠ
Ahoj sousede! /w menT, Tomáš, Rady
Fanfic"It's okay to love them both" Tamara, zamilovaná až po uši do svého souseda Tomáše. Tomáš miluje Tamaru, Tamara zase jeho-ideální pár. Tamara si skvěle rozumí i s Tomášovými kamarády. Youtuberem Honzou a gayem Radym. Jednou, při oslavě jejich kamará...