---Pohled Tamary---
Vracíme se s Veronikou z nákupů. Rozloučí se se mnou a odejde jiným směrem. Ve vchodových dveřích se srazím s Honzou. ,,Promiň.," omluví se. ,,Jo, dobrý.,"přikývnu a pevněji sevřu tašky v rukou. ,,Uděláš mi přehlídku?," mrkne při pohledu na tašky. ,,Já? Možná.," mrknu a vyběhnu rychle nahoru. Zabouchnu dveře a unaveně se svalím na postel. ,,Jsem tady na tu přehlídku.," otevřou se dveře od pokoje. Vyskočím na nohy. ,,Kdo tě sem pustil?!," vykřiknu. ,,Máš hodnou maminku.," posadí se na postel. Zamračí se a zavřu za ním dveře. ,,Čekám.," opře se pohodlně. ,,A teď si myslíš, že já se před tebou, před tebou budu převlíkat?!," ukážu na něj. Honza pokrčí rameny. ,,A před Radym bys problém neměla co?," zeptá se. ,,Rady je gay!,"syknu. ,,Víš co? Něco ti povím, jsem gay. Můžeš se předemnou klidně svléct.," zašeptá. ,,Jsi fakt blbej!," švihnu po něm polštář. ,,Vypadni už!,"pošlu ho pryč. ,,Maximálně, když pojedeš se mnou.," mrkne. ,,Kam?," povzdechnu. ,,No, kebab?," navrhne Honza. ,,Ani mě nehne, budu tlustá.," poklepu si na čelu. ,,Nebudeš.," zavrtí hlavou. ,,Dej mi pár minut.," mrknu. ,,Ne, v žádném případě. Pár minut znamená půl hodiny.," vytáhne mě za zápěstí ven. Jedeme autem k nejlepší prodejně kebabu v Pardubicích. ,,Fakt si nedáš?," zeptá se Honza když už má objednáno. Zavrtím hlavou.
---Pohled Honzy---
Převezmu si kebab od prodavače. Vyjdeme ven. ,,Tak mi dej kousnout.," zasměje se mile Tamara. Podám jí rukou kebab a Tammy si ukousne. Otevřu pusu a chystám se znovu si kousnout. ,,Počkej. Chci ještě.,"zastaví mě a ruku mi stáhne. ,,No jasný, tak si to vezmi celé.," předám jí kebab a odejdu si koupit nový. Když vyjdu z prodejny, Tammy má kebab skoro dojedený. ,,Děkuju.," zamumlá s plnou pusou. ,,Mohli bychom si jít pro pití do toho baru tam.," navrhne a ukáže za sebe. Podívám se jí přes rameno. Přes výlohu vidím za barem známou postavu. Za barem sedí s Tomáš s nějakou dívkou. Pijí brčky z jedné sklenice. ,,Víš co? Já bych řekl, že radši půjdeme tamhle.," chytnu jí kolem ramen a zakryju jí výhled na bar. Ničeho si nevšimne a nechá se zavést k menší hospůdce. Vejdeme dovnitř. U stolu sedí starší muži kteří popíjejí pivo a hrají. Do nosu nasajeme pronikavý, štiplavý kouř cigaret. ,,Já bych šla radši do toho baru.," nakrčí nos. ,,Ne, nebo-," hlasitě zakašlu. Radši se obrátíme a vyjdeme ven. ,,Fuj, to bylo fakt hnusný.," vydechne si Tamara. Rychlým krokem se rozejde k baru. ,,Ne, ne počkej!," zakročím jí vchod. ,,Proč? Já se tam chci podívat.," zkouší mě obejít. ,,Ne, tam nepůjdeš.," zastavuji jí dál. ,,Honzo, nech toho.," zasměje se a chytne za kliku. ,,Ne, hele podívej! Tamhle je disco klub. Půjdu tam s tebou večer, když mi slíbíš že tam nepůjdeš.,"ukážu na klub. ,,Proč bych tam měla jít s tebou? Můžu říct Tomášovi a jsem tam hned.," složí si ruce na prsou. ,,Nechám tě řídit auto.," řeknu. ,,Dobře, nejdu tam!," vyhrkne. Jdeme k autu. Otevřu dveře od místa řidiče a Tammy se posadí na sedačku. Nastaví ruku na klíčky. ,,Co děláš?," zeptám se jí. ,,Jdu řídit. Ty klíčky, dělej!," pobídne mě. ,,Já řekl, že tě nechám řídit auto. Neřekl jsem MOJE auto!," zdůrazním a odstrčím jí na sedačku spolujezdce. ,,Tak tohle není fér!," chystá se zabrat za kliku. Zamknu všechny dveře a rozjedu se pryč. ,,Proč si mě do toho baru nechtěl pustit? Striptérky mi nevadí!," zamumlá uraženě. ,,To nebylo kvůli striptérkám. Prostě... V tom klubu se kdysi něco stalo a já nechci aby se to opakovalo.," zalžu. I když, tak úplně jsem nelhal. Před rokem a kousek se zde udála rvačka. U které jsem byl tak trochu také.... Byl... Spíše jsem byl účastníkem. Ale koho to zajímá že? Prostě a jednoduše, nemůžu dopustit aby Tamara viděla Tomáše s nějakou jeho milenkou. Ode mě by to bylo vůči Tomášovi podrazácké a Tamary by mi bylo líto, tohle si v žádném případě nezaslouží. Na to je až příliš hodná a důvěřivá. Beztak nechápu, proč jí to Tomáš dělá... Musím se o té dívce dozvědět víc, než se zeptám Tomáše.
ČTEŠ
Ahoj sousede! /w menT, Tomáš, Rady
Fiksi Penggemar"It's okay to love them both" Tamara, zamilovaná až po uši do svého souseda Tomáše. Tomáš miluje Tamaru, Tamara zase jeho-ideální pár. Tamara si skvěle rozumí i s Tomášovými kamarády. Youtuberem Honzou a gayem Radym. Jednou, při oslavě jejich kamará...