19. Kapitola

364 39 2
                                    

---Pohled Honzy---

,,Vstávej.," drbne o mě někdo. ,,Nech mě.," zabrblám. ,,Vstávej! Musíme zavolat Tamaře jestli je vše okay!," odhodí mou peřinu. ,,Zavolej jí sám. Já s ní mluvit nechci a nebudu.," řeknu rozespale a přetáhnu si polštář přes hlavu. ,,Neštvi mě!," naštve se. ,,Zavolej jí sám!," křiknu a hodím po něm polštář. ,,Fajn.," pokrčí rameny a chytne můj telefon. ,,Nemáš svůj?," otevřu jedno oko. ,,Mám, ale zavolám z tvého.," řekne a telefon začne vyzvánět. ,,Na! Voláš!," hodí po mě mobil. ,,Cože?! Rady!! Já jsem řekl, že s ní mluvit nech-," zarazím se. ,,Ahoj Honzo..," ozve se z mobilu. Rady se pobaveně opře o dveře. ,,No... Ahoj... Jenom, jak se máš? Je všechno v pořádku?," zeptám se nervózně. ,,Jo, asi jo... Máme se tu dobře.," zašeptá. ,,Ejj? Kdo ti volá?! Půjč mi to!," zaslechnu hlasy. ,,Jo Honzííík! No, čau!," křikne někdo z druhé strany. ,,Hele klid jo. Doufám, že jí nikdo nic nedělá!," stisknu pevněji mobil. ,,Neboj šamponku! Nic se jí nestane!," zasměje se klučičí hlas. ,,Jenom jí příště převlečeš plavky co?," ozve se další hlas. ,,Cože?!," zařvu. Okamžitě položím telefon a vyskočím z postele. Popadnu kalhoty do kterých se ještě v běhu nasunu a ze židle chytnu šedou košili. Přehodím jí přes sebe a nechám jí rozepnutou. ,,Honzo neblbni! Je u Kuby a Jirky! Jsout o fajn kluci! Mimochodem celkem kočičáci..," zasměje se Rady a pokouší se mě zastavit. Chytnu klíčky a prásknu za sebou dveřmi. Rozeběhnu se po schodech dolů. V plné rychlosti někoho srazím k zemi. ,,Promiňte paní Šindlová!," vykřiknu. ,,No... Tak to asi květáková polévka nebude.," povzdechne při pohledu na rozpadlý květák. ,,Koupím Vám nový!," houknu a nepomohu jí ani zvednout. utíkám dál. Naskočím do auta a rozjedu se pryč. V zatáčkách gumy jen pískají. Přejedu bezohledně křižovatku na červenou a odbočím dál. Za mnou se zjeví červeno-modrá světla a pronikavé houkání rozezní po celé ulici. Když již zahlédnu šedý plot, prudce zajedu ke kraji a yskočím z auta. Přeskočím malou branku a rozběhnu se přímo k vile. ,,Tamaro!," křiknu. ,,Tammy! Tvůj princ je tady!," houkne černovlasý kluk. Chytnu ho za lem trika a trhnutím ho přirazím ke zdi. ,,Ty hajzle. Který z vás tady řval?!," zeptám se výhrůžně. ,,On!," kývne na svého bratra. ,,KDe je Tamara?!," křiknu a kluka nadzvednu na zem. ,,Okamžitě mě pusť!," křikne a pokusí se mě kopnout. ,,Nech toho! Okamžitě ho pusť!," zaječí Tamara. ,,Stát! Policie!," ozve se za námi. ,,Pusťte ho na zem!," vyzvou mě. ,,To jste stihli zavolat policii?!," vyjekne Tammy. ,,Ne, jeli za mnou.," obrátím se a pustím kluka na zem. Promne si krk a odkašle si. ,,Uvědomujete si, kolik jste ohrozil životů?," zeptá se jeden z policistů. ,,Jenom tohohle!," seknu pohledem po klukovi. ,,Jel jste přes křižovatku na červenou a nadměrnou rychlostí!," upozorní mě policista. ,,Ale no tak, pane policisto. Snad by jste se na něj nezlobil. Má tu dívku.," ozve se hlas za námi. Otočím se. Za námi stojí sexy žena v šortkách a sportovní podprsence. ,,Vždyť já si Vás pamatuji! Byli jste na firemním večírku, že ano?," ujistí se a chytí jednoho z policistů kolem krku. Poodejde s nimi dál. ,,Neslintej.," prskne Tammy. ,,Ty vole ta je sexy.,"mrknu. ,,Je to naše máma ty kreténe.," otřese se jeden z kluků. ,,Honzo, tohle je Jirka a tohle Jakub pokud v nich máš zmatek.," ukáže Tamara. ,,je mi úplně u prdele, kterej je kterej!," křiknu a rozejdu se proti ní. Udělá ustrašeně krok dozadu. ,,Proč mi tohle děláš?," zašeptám a podívám se jí hluboko do modrých očí. 

---Pohled Tamary---

,,Protože tě miluju.," zašeptá a přisaje se mi na rty. Pevně jí obejmu a poté se od ní oddálím. Otočíme se oba na Jakuba a Jirku. Stojí tam se založenýma rukama a usmívají se od ucha k uchu. ,,Vyvázl jsi bez pokuty chlapče! Ale pro příště se tak nežeň.,"poklepe mu na rameno. ,,Jak Vám mohu poděkovat?," přisune se k ní. ,,Nijak. Jen buď příště opatrnější.," usměje se na něj Christie. ,,Jinak, jmenuji se Honza.," představí se. ,,Christie.," podá si s ním ruku. Honza se usměje. Přitáhnu ho zpět k sobě. ,,Mohla by ti dělat mámu ty blbečku!," upozorním ho. ,,Ale ona je fakt hezká.," kývne na ní Honza. ,,Proč já?!," zavrčím a odejdu dovnitř. ,,Počkej!," houkne Honza. ,,Jo, je fakt pěkná.," otočí se na ní znova. ,,Honzo!," křiknu. 

Ahoj sousede!   /w menT, Tomáš, RadyKde žijí příběhy. Začni objevovat