---Pohled Honzy---
Hned po té, co jsem odjel z nemocnice. Jsem rovnou zamířil do Pardubického útulku.
Zde jsem vybral toho nejkrásnějšího voříška ze všech. Zaplatil adopční poplatek a podepsal adopční smlouvu.
Pejskovi bylo rok a půl. Byl vyššího vzrůstu. Byl to kříženec labradora a německého ovčáka. Vypadal spíše jako krémově žlutý ovčák. Jmenoval se Scooby. Byl to jeden z nejkrásnějších psů co jsem kdy viděl. Scooby pozvolna cupital vedle mé nohy na vodítku.
Měl jsem namířeno ke květinářství. Koupil jsem obří puget rudých růží a u vietnamců za rohem koupil černého, sametového motýlka. Připl jsem ho Scoobymu na krk a nasedl do auta.
***
Pomalu odemknu dveře. ,,Rady? Tamaro?," zavolám. ,,Tamara je doma, chtěla být chvíli sama.," odpoví mi Rady. ,,Fajn.," křiknu a otočím se. Zaklepu na dřevěné dveře a čekám. Tamara po chvíli otevře. ,,Ahoj Tamaro. Můžu dál?," zeptám se. ,,Jasně, ty sis koupil psa? Je úžasný!," vykřikne a začne Scoobyho hladit po hlavě. ,,Je tvůj a tohle taky a já se tě chci zeptat.... Zkusíme to spolu? Tamaro, miluji tě od prvního pohledu a já... Už to bez tebe prostě nevydržím.," nadechnu se. ,,Honzo... Já...," nenechám jí doříct větu. ,,Neříkej nic.," zašeptám a dlouze jí políbím. Polibek mi opětuje a natiskne se blíž ke mně. ,,Mám to brát jako ano?," zeptám se. Tamara odloží kytici na stůl a přikývne. Nadšeně jí vyzdvihnu do vzduchu a znovu jí políbím. Scooby nedočkavě štěkne. ,,Jak se jmenuje?," zeptá se. ,,Scooby, je to útulkáč tady odtud.," usměji se. ,,Je nádherný.," vydechne Tamara a posadí se na zem. Scooby jí nadšeně začne olizovat obličej a Tamara se začne hlasitě smát. Pousměji se. Tak moc rád jí vidím šťastnou. ,,Ještě jedna věc Tamaro.," řeknu. ,,Už jsi dost stará na to, abys mohla žít sama a já... Já ti něco přinesl.," řeknu a vyndám svazek klíčů od bytu. ,,Mám u tebe bydlet?," zarazí se. ,,Po čase samozřejmě seženu nějaký menší byt a tento zůstane čistě jako kancelář a nebo tento byt nechám projít rekonstrukcí a z jedné části udělám studio a kancelář a z druhé části náš byt, normálně uzamčený.," navrhnu. ,,Honzo... To je hrozně milý, ale nejdeš na to nějak rychle?," zeptá se. ,,Možná, ale já tě chci mít u sebe a Scooby může být náš společný pes.," řeknu.
,,Fajn, souhlasím.," přikývne a převezme si klíče. ,,Miluji tě.," zašeptám a projedu jí rukou blonďaté vlasy. ,,Já tebe taky..," zašeptá a přitáhne si mě do vášnivého polibku.
ČTEŠ
Ahoj sousede! /w menT, Tomáš, Rady
Fiksi Penggemar"It's okay to love them both" Tamara, zamilovaná až po uši do svého souseda Tomáše. Tomáš miluje Tamaru, Tamara zase jeho-ideální pár. Tamara si skvěle rozumí i s Tomášovými kamarády. Youtuberem Honzou a gayem Radym. Jednou, při oslavě jejich kamará...