38. Kapitola

274 28 1
                                    

---Pohled Tamary---

Přitáhnu si peřinu blíž k obličeji a otevřu oči. Honza vedle mě neleží. Natáhnu se pro mobil a podívám se na čas. ,,Lásko, snídaně.," otevře Honza potichu dveře a položí mi na peřinu tác s míchanými vajíčky a sklenicí džusu. ,,Děkuju, ty jsi miláček.," usměji se a natáhnu se k němu. Lehce mu skousnu ret a podívám se mu do modrých očí. Je v nich tolik lásky a upřímnosti. ,,Večer ti to nestačilo?," pousměje se a lehne si vedle mě. Zapne televizi a poklepe vedle sebe. Scooby vyskočí na postel. Honza ho spokojeně hladí a sleduje televizní zprávy. Najendou se ozvou hlasité sirény záchranářských vozů. Honzy vyskočí a vyhlédne oknem k malé silnici. Jedou po ní dvě záchranky. Nespokojeně zavrtí hlavou a zavře okno. ,,Co máme dneska v plánu?," zeptám se. ,,Já chci ležet.," zamumlá Honza. ,,Lenochu! My jsme týden na chatě u takového super jezera a ty se chceš válet?!," vynadám mu. ,,Já se nechci válet. Chci dělat i něco jiného...," zašeptá a dá mi pusu na krk. Nespokojeně ho odstrčím.

 ,,Co je? Některé páry jedou na dovolenou a nevylezou z pokoje klidně týden! Tak proč ne my... Tady tě nikdo neuslyší a můžeš si pustit hlasivky z uzdy.," usměje se a sjede mi po mých křivkách. ,,Žádné válení, ani pouštění hlasivek! Ven se půjde! A na pořádnou túru!," vyskočím z postele a přejdu ke kufrům. Vytáhnu obyčejné černé legíny a černý upnutý crop top. ,,Zvedej se! Než se nalíčím, ať jsi hotový.," upozorním ho. ,,Jo hotový jo? To já z těch legín budu.," usměje se. ,,Honzo! Ty dvojsmyslné prase!," okřiknu ho. ,,No, pokud se jdeš líčit. Mám tak ještě dobrých 45 minut.," pokrčí rameny. ,,To tedy nemáš! Jen si udělám culík a řasenku, být tebou tak makám!," založím si ruce v bok. ,,Dobře, už jdu. Mohla bys být příště víc romantická? Scooby, jdeme.," houkne na psa a sejde schody. ,,Ti dám romantická..," zabrblám a začnu rozčesávat blonďaté pocuchané vlasy.

---Pohled Honzy---

Nasypu Scoobymu odměrkou granule a sednu si unaveně na pohovku. ,,Jdeme!," zapiští Tamara a vyběhne ven. Scooby se na mě nechápavě podívá a já na něj taky. ,,No kde jste?!," zaječí znovu. Hlasitě povzdechnu a mlasknu na Scoobyho. Rozejdu se ke dveřím a Scooby znuděným krokem jde vedle mé nohy. ,,Počkej kam máš v plánu jít?," zeptám se. ,,Na vlak.," kývne Tamara. ,,Ten pes nemá košík.," mrknu na Scoobyho. ,,Počkej, skočím tam.," rozběhne se Tamara zpět k chatce. Zajedu si prsty do vlasů a mrknu na psa. ,,Budeš mít košík, abys nikomu neukousl prdel.," vypláznu na něj jazyk. Scooby do mě nespokojeně drbne. ,,Mám ho!," zamává košíkem Tamara. Scooby se vyčítavě podívá a Tamara se k němu skloní. ,,Lásko, nedávej mu to teď! Dáme mu to až na nádraží.," usměji se a chytnu Tamaru za ruku.

,,Scooby lehni!," sykne Tamara. Scooby si poslušně lehne a já otevřu okno. Máme celé kupé pro sebe. ,,Pojď sem.," řivolám si Scoobyho a povolím mu náhubek. osadím se k Tamaře a položím jí ruku na koleno. Podívá se mi do očí a pousměje se. Dlouze jí políbím a přivinu si jí k sobě. ,,Jsi moje... Navždy...," zašeptám a dám jí malou pusu do blonďatých vlasů, které voní úžasným ovocným šamponem. ,,Miluji tě.," zašeptá a polibek mi vrátí. 

Ahoj sousede!   /w menT, Tomáš, RadyKde žijí příběhy. Začni objevovat