Bölüm-21🔱

3.6K 107 22
                                    

Multi: Deniz&Sinem

Pelin

Demir'i incitmek istemiyordum. Ama onu hâlâ deliler gibi seviyordum. Onsuz yapamayacağımı anladığım zaman bunların içine karışıp ikisini ayırmak geldi aklıma. Ancak onları ayırmak için bir kanıtım ve ya bir sebebim yok.
Bu özlemi anca kan çıkarsa gidereceğimi biliyordum. Deniz'i öldürürsem...

Demir

"Pelin bak yapma. Deniz çocuğumuzu düşürdü. Şimdi tekrar hamile.Yapmaman gerek şeyi yapacaksın. Bunun vebaliyle yaşayabilecek misin?"

"Sen işime karışmasan iyi edersin."

Pelin yüzü bana dönük, silahı bana doğrultarak merdivenleri ters ters çıkmaya başladı. Arkasında Deniz'i gördüğümde korkum iyice artmıştı. Deniz, eliyle bana susmam için işaret ettiğinde gözlerimi Deniz'den ayırıp Pelin'e baktım anlamaması için.

Bir anda Deniz'den hamle gelince olduğum yerde kaldım. Deniz ayağıyla Pelin'in sırtına vurup itince Pelin merdivenlerden düştü. Pelin canının acısıyla kıpırdayamıyordu bile. Deniz aşağı inip Pelin'in ensesinden tuttu.

"Sakın bir daha gelme buraya."

Deniz'in yanına gidip onu koltuğa oturttum. Yerde duran silahı alıp başka bir yere kaldırdım.

"Bu sefer Polis'i aramayacağım Pelin. Son hakkındı. Unutma."

Pelin'in kolundan tutup dışarı attım. Korumalara bağırmaya başladım.

"Lan ben sizi buraya ne diye diktim! Bu kaçıncı lan!"

Pelin'i kolundan tutup korumalardan birine verdiğimde dışarı atmasını söyledim. İçeri girip Deniz'in yanına oturdum.

"Sana bunları yaşattığım için özür dilerim. Hak etmemiştin."

"Problem değil. Alıştım."

Deniz'in ellerine öpücük bırakıp kızları aradım.

Berfin aranıyor...

"Efendim?"

"Berfin kusura bakma bu saatte aryorum. Bize gelsenize Sinem'le."

"Bir problem mi var?"

"Gibi gibi. Gelin siz."

Deniz'in yanına tekrar oturdum. Elimi göbeğine götürüp konuşmaya başladım.

"Benim oğlum ne yapıyor orda?"

Deniz'in yüzü düşmüştü.

"Ne oldu kız? Erkek olamaz mı?"

Muzipçe sırıtıp bana baktı.

"Olur..."

"İsmini ne koyacağız?"

"Poyraz Batu."

"Olsun bakalım."

20 Dakika sonra

ZORAKİ EVLİLİK 🙏🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin