VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. YARDIMLARINIZI ESİRGEMEYİN. SİZİ ÇOK SEVİYORUM❤️
DEMİR
Kendimi neden tutamıyorum bilmiyorum. Deniz'in dedikleri doğruydu. Karım hamileyken benim o ortamlara gidip, belki bir daha hiç bir zaman yüzünü görmeyeceğim kızların yanında bulundum. Ama Deniz benim hayatımda olmasını istediğim tek insan. Bana bunu sorduğunda belki de verecek bir cevabım yok.
Ne yaptığımı ah bir bilsem! Nefret ediyorum kendimden!🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Eve gittiğimde kimseyi görememiştim. Ah şu merdivenler...
Şuradan inip gelse, boynuma sarılsa...
İmkansız da olsa hayali güzel. İçeri girip kapıyı kapattım. Dünden kalma yemekleri ısıtıp yedim. Masayı topladıktan sonra zil çaldı.
Gelen kişi, korumalardan bir tanesiydi."Noldu?"
"Demir Bey, yaklaşık 20 dakika önce Deniz Hanım geldi."
"Eee devam et."
"Garaja girip arabasını aldı ve gitti. Sinirliydi ve ağlıyordu ben de bi durum olmuştur bilginiz olsun diye söyleyeyim dedim."
"Tamam, sağol."
"Önemli değil Demir Bey."
Şimdi çaresizliğin dibine vurmuştum. Salonun ortasına geçip bir sigara yaktım. Kendimi tutamayıp ilk dumanımı üflerken ağlamaya başladım. O sırada telefonum çalmaya başladı.
Masaya doğru ilerleyip telefonumu aldım. Arayan Emir'di. Kendimi toparlayıp telefonu açtım."Alo?"
"Kuzen, iyi misin?"
"İyiyim, noldu?"
"Deniz'lere geldikte, Deniz baya kötü olmuş. Olanlardan haberim var. Neden böyle bir şey yapma gereksiniminde bulundun?"
"Emir canım yeterince sıkkın. Beni şu saçma salak sorularına alet etmeyi kes."
"Ulan insan kızın yanına gelir lan!
Kız ne diyor biliyor musun?""Banane amına koyim ne diyorsa! Ben zamanı bekliyorum."
"İyi o zaman. Çocuğunu unut."
Yüzüme telefonu kapatmıştı. Emir bana böyle bir şey demezdi aslında. Gerçi yaptığım şey de, hafif bir şey değil.
Deniz bunu söylemiş olamaz. Beni çocuğumla sınamış olamaz!🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
2 Gün sonra
Deniz
Sabah uyandığımda yanımda Demir'i görememek canımı çok sıkıyordu fakat alışmaya çalışıyordum. Olayın üzerinden tam 2 gün geçti ve ne geldi ne gitti ne aradı ne sordu.
Bundan sonra Demir'le olmamız çok zor şartlar altında. Her neyse...Yatağımdan kalkıp Öykü'nün odasına gittim. Saat 10 civarıydı. Uyandırmaya çalışsam da kalkmadı. Sinem ve Berfin'in de uyanmaya pek niyetleri yoktu.
Bende mutfağa inip kahvaltı hazırlayacaktım ama ne yazık ki doğru düzgün birşey kalmamıştı. Odama çıkıp alışveriş yapmak için hazırlanmaya başladım.
Hava bugün soğuk ve rüzgarlı görünüyordu. Üstelik yağmur da yağmıştı. Eşyalarımın içinden kot pantolonumu uzun kollu tişörtümü ve ceketimi giydim. Demir'in giymeme izin vermediği fileli uzun çorabımı da giydim. Hafif makyaj yapıp saçımı da topuz yaptıktan sonra aşağı indim. Hala hepsi uyuyordu. Yeşil kabanımı ve siyah kalın kısa topuklu botlarımı giyip AVM'ye doğru yola çıktım.
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK 🙏🏻
Chick-LitAilesini 15 yaşında kaybetmiş, kendi ayakları üstünde kardeşiyle bir yaşam içinde sürükleniyorlardı. Taaki karşısına belalısı çıkmaden önce. Artık hayatı kararmışmıydı, aydınlanmışmıydı bilmiyordu. Artık pes etmiş, kendini belalısının kollarına...