Bölüm-7

8.7K 218 14
                                    


Medyadaki Deniz ve Demir

   Deniz

Sabah uyandığımda saat daha çok  erkendi. Demir hala uyuyordu.
   Demir'i uyandırmamak için yavaşça yataktan kalktım ve odadan çıkmaya yeltendiğimde dün giydiği kıyafetlerin koltukta olduğunu gördüm.
  Pek aldırış etmeden çıkacaktım ki, beyaz gömleğinde bir kızın ruj lekesi vardı. Kırmızı ruju dün asla sürmemiştim ve Demir'e yaklaşmıyordum bile.

   Beni sevmediğini düşünmemiştim ama sevmiyormuş demekki. Züppe işte. Bütün erkekler aynı.
  Sessizce "Siktir git"  diyip tişörtü yüzüne fırlattım.
"Ne oluyor?"
diye uyandığında "
"Yok birşey" diye geçiştirip kapıyı sert bir şekilde çarpıp çıkmıştım.
  Ne yaptığımı bende anlamamıştım. Sevmiyorum diyerek kendimi mi kandırıyordum? Ya sevmiyorum da.. Isınmak mıdır bu? Of Allahım Hayır!

Kafamdan saçma salak düşünceleri atıp kahvaltı hazırlamaya aşağı indim.
Kendime hazırladığım kahvaltıyı yaptıktan sonra toparladım ve salonun koltuğuna uzandım.
Saat 7de uyandığım için biraz daha uykuya ihtiyacım vardı.
  Demir uyansaydı peşimden kesin gelirdi de. Neyse...

3 Saat sonra
  Uyandığımda üzerimde bir pike vardı. Demir örtmüş olacak.
  Hemen pikeyi alıp arkama fırlattım.
Kalktığımda Demir bir şeyler atıştırıyordu.

   Yanına gidip "Dün gece nereye gittin?" diye sormayı ihmal etmedim.

Kekeleyerek
"K-kafamı dağıtmak için sahile gittim"

"Ne zamandan beri sana kızacağımı düşünüp bana yalan söylemeye başladın bilmiyorum?"

"Ne demek bu şimdi?"

"Bak demir, unutuyorsun galiba ama ben seni sevmiyorum. Sabah tişörtünde ruj lekesi gördüm dünden giydiğin tişörttü."

  "B-ben açıklayabilirim"

"Neyi açıklayacaksın? Ben senden açıklama beklemiyorum. Herşeyi yapmakta özgürsün. Biriyle iddaya falan girdiysen sen kazandın.Hadi artık bitsin de kardeşime kavuşayım"

"Seni kullandığımı mı düşünüyorsun?"

"Tabiki evet... Her neyse sana afiyet olsun"
deyip yukarı çıkıcaktım ki, kolumdan sertçe tutmasıyla canımın acıması bir oldu.
  Hafifçe inledim. Ne yapıyordu bu manyak?
"Kolum acıyor!"

Tuttuğu kolumdan kendine doğru beni  çekti ve vücudumun kaslarıyla buluştuğunu hissettim.
  Sanki değişik duygular yaşıyordum. Hoşlanıyor muydum? Kokusu çok güzeldi bu adamın!

Beni kucağına alıp odaya doğru çıkmaya başladı. Ama hala hazır değildim. Çünkü sevmiyordum. Tekrar tekrar titremeye başladım. Öyle kızlardan değildim. Asla da olmak istemiyorum...

   "Demir. Bak...
Aramızda bişeylerin olması için benim seni sevmem gerekiyor. Bu biraz zaman alabilir lütfen beni anlayışla karşıla."

  "Sen bugün benim olacaksın kızım kaçışın yok!"

   Dün yaptığının daha farklısıydı bu. Dudakları dudağıma değdiğinde korkuyordum. Kendimi geri çekip ondan uzaklaşmamı sağladım.
  İstiyor muydum! Allahım!

ZORAKİ EVLİLİK 🙏🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin