Jsem Josh, bubeník ze skupiny Twenty One Pilots. Jsme taková skupina neskupina. Jestli čekáte ansámbl sedmi lidí, jste na omylu. V naší skupině jsme jen dva. Já a Tyler. Tyler je můj nejlepší kamarád. Teda.. Ono to není tak úplně jednoduchý. Tylera miluju. Snad od tý doby, co se známe, a to už je nějakej pátek.
Bylo děsně těžký se srovnat s tím, že miluju chlapa. Dost dlouho jsem si to nechtěl přiznat, přitom bejt gay není přece nic špatnýho. To fakt ne. Jenomže já jsem strašně vztahovačnej, a to není pěkná vlastnost. Lidi si ze mě dělali srandu, že jsem buzerant, homokláda a tak. Jo, je pravda že možná tak vypadám, občas se tak oblíkám a občas se tak i chovám, ale.. Mysleli to ze srandy.. Kéž by věděli, že je to pravda. A jelikož jsem tak vztahovačnej, a všechno si moc beru, určitě by mě dost bralo kdyby to ty lidi okolo mysleli upřímně. Už bych nebyl buzerant jen ze srandy. Byl bych buzerant doopravdy.
Nikdy se nikdo o tom nesmí dozvědět. Dokonce, asi 3 roky zpátky, jsem měl skoro roční vztah s holkou. Snažil jsem si dokázat, že nejsem gay. Že nemiluju svýho kamaráda. Ale takhle to nejde. Člověka nezměníš jen tak. S tím se ten danej jedinec už narodí. Proto to nefungovalo, a vždycky, když jsem byl s ní, myslel jsem na Tylera.
Jenomže, do cesty mi před několika rokama vstoupil jeden člověk. Ten člověk se jmenuje Jenna a Tyler je s ní už přes 2 roky ženatej. Fakt ji nemám rád. Už jenom to, jak je extrémně žárlivá a nechce, abych se s Tylerem bavil. Myslím, že ona mě taky nesnáší. Ale to mě ani nemrzí. Nejlepší chvíle jsou ty, když jsem s Tylerem sám. Nebo i když s náma někdo je. Prostě někdo. Ale hlavně ne Jenna. Vždycky, když je s náma, tak musím nahodit úplně neuvěřitelnou přetvářku. A ona taky. Ale ona k tomu má důvod. A já vlastně taky.
Tyler samozřejmě neví že Jennu nemám rád. A ne, že by mě ta přetvářka nějak neunavovala. Spíš naopak. Ale.. Řeknu vám to takhle. Tyler je strašně hodnej. Hodnějšího člověka byste nepoznali. Já mu vždycky říkal, že je tak hodnej, až je debil. Ale vážně. On by udělal první poslední pro lidi co má rád. Nikdy by nikomu neřeknul hrubýho slova. A nikdy, ale nikdy byste ho neviděli naštvanýho, nebo se hádat. On je vždycky ten, kterej ustoupí bez boje a je nejvíc nešťastnej z toho, když se s někým nějak nepohodne. Přijde mi, že je hodnej, ale nikdo si to pořádně neuvědomuje a hodně lidí toho využívá. Zajdou si za ním pro pomoc a pak ho odkopnou.
A on pak chodí pro pomoc za mnou.
Tím bych vám asi tak nějak vysvětlil tu přetvářku. Ale ještě tam něco je. Souvisí to s tím, proč se přetvařuje Jenna. Ona moc dobře ví proč. Jenna má totiž jedno tajemství. Pěkně ohavný tajemství. Upřímně, nikdy bych si nepřál to zjistit, ale stalo se. Jestli ona ví, že to tuším, to mi je jedno. Ale to tajemství je příšerný. Hodně příšerný. A Tylerovi ho říct nemůžu. Bojím se, že by to dopadlo nejhůř jak by mohlo. On je úplně vyřízenej z toho, když se s někým nepohodne kvůli naprostý prkotině, která je za den dobrá. Tohle je ale jinej kalibr. Kdybych mu to řekl, tak by to fakt dopadlo špatně. Bát se můžu, ale oprávněně.
◾◾◾◾◾
Tak to je pro první část všechno! Jaký má Jenna tajemství? Možná byste mohli tušit. V další části se ho dozvíte.
Stay alive frens |-/
ČTEŠ
Broken too much [Joshler CZ]
FanfictionTyler se od Joshe dozví něco, co by bylo lepší nevědět. A nebo naopak? Bude to vítězství, nebo pád na dno? Oba dva si projdou těžkou životní zkouškou, ale co když právě tahle životní zkouška způsobí něco, v co by nikdo nedoufal..