Její tajemství

168 16 2
                                    


Poslední dny je to pořád horší a horší. Fakt nevím, jak dál. Co mám do pytle dělat? Už se fakt nemůžu dívat na to, jak mu akorát lže. Prostě NEMŮŽU. Vnitřně mě to strašně žere, a každou chvíli přemejšlím nad tím, že to Tylerovi povím. Rozhodně by se ulevilo mýmu svědomí. Ale abych ublížil Tylerovi? Nemám zájem, díky. Ovšem, jestli to takhle půjde dál, tak je jen otázka času, kdy se to dozví on sám. A to už by bylo horší, kdyby se pak dozvěděl, že já to věděl celou dobu, a přesto mu to neřeknul.

K věci. Myslím, že o tý věci skutečně kromě mě nikdo neví. Nebo aspoň se o tom přede mnou nikdo nezmiňoval. Teda, já to vím, a stejně jsem to nikomu neřeknul, ale.. Pokud zrovna nejste až moc příliš hodnej Tyler, kterej vidí lásku úplně všude, tak poznáte, že se s Jennou moc nemusíme.

Nemusíme? To je slabý slovo.

Ale abych vám už konečně řekl to tajemství. Že je Jenna žárlivá a závistivá, to je špatný, to jo, ale vzhledem k Tylerově povaze bych to ještě trochu pochopil. Ale to, že je to falešná mrcha, to už se odpustit nedá. Tylera si totiž brala jenom pro peníze. A to je právě ono. On ji totiž fakt má rád a kdyby se tohle dozvěděl, úplně by ho to zničilo. To, co Jenna umí fakt perfektně, je lhát a podvádět. Omotá si hodnýho člověka kolem prstu, jenom proto, že je prachatej, a pak se od začátku svatby tahá někde s někým jiným. Hrát umí dobře, to jo. Věřte mi, že kdybych to nevěděl, asi bych to na ní ani nepoznal. Ale že jí to vůbec svědomí dovolí, bůh ví jak dlouho, několik let žít s člověkem a za zády ho podvádět. Jen aby si napakovala kapsy že.. Já bych teda s tímhle žít nemohl.

A jak jsem to zjistil? No, jednoduše. Jsou oba dva průhledný jak okno. Tajně se scházej na předměstí. Chodím tam běhat. To předměstí je takový prázdný, nikdo tam nechodí, a už vůbec nehrozí, že by je tam nachytat někdo z bulváru. A to podotýkám, lidi co mají něco společnýho s bulvárem jsou všude. Až na naše předměstí. Jenna umí vybírat no. Párkrát jsem je viděl i u jednoho místního hotelu, což mě fakt udivuje, že si jich nikdo nikdy nevšimnul. Asi si moc všímám lidí. 

Co se týče toho chlapa, tak nevím ani nic. Vůbec nic, kdo to je, odkud je, jak se poznali. Je těžká otázka, jestli bych si to vůbec přál vědět.. Kdybych to věděl, tak jak se znám, někde bych si ho našel a na místě mu zmaloval fasádu. Sice bych potom asi měl nemalý problémy, ale rozhodně by mi to za to stálo.

◾◾◾◾◾

Tak to je pro druhou část všechno! :) Snad se vám líbí. Už v příští části se ten příběh začne trochu dramatizovat, myslím, že se máte na co těšit!

Stay alive frens |-/

Broken too much [Joshler CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat