Nej ikke den, nej heler ikke den. Hvor kan man finde et godt job!! Et hvor man ikke skal lave så meget. Jer okay det beskriver mig meget godt. Sofia Eriksen, en pige på 16 som er totalt doven. Jeg kender ikke nogle der er mere doven end jeg er! Jeg bor i Norge sammen med mine forældre. Hvis du undre dig over hvad jeg laver, leder jeg efter et job som jeg kan havde her i sommer. Så jeg sider med min MacBook, og søger efter artikler. Jeg finder nogle gode, men der står en masse krav som jeg skal leve op til: Jeg skal lave noget. Og ja det er nok mærkelig at jeg siger sådan når jeg leder efter et job, men jeg er mega doven. Og jeg har brug for penge lige nu, så jeg kan gå i byen og sådan, og jeg skal også have råd til min ferie! Okay nu hvor jeg selv siger det lyder det lidt dumt, hehe.Yes, endelig en. Der kommer en artikel op på skærmen. Det er jo lige noget for mig. Job ved en pool, og jeg kan måske finde ud af det! Jeg skal bare passe baren, og betjene folk. Det lyder da nemt, og jeg for god løn! Jeg ser på hvornår jeg kan komme igang, for jeg har brug for penge lige nu!!
Jeg skriver til ejeren, og HUN siger at jeg kan sarte imorgen!! Hvor er der fedt!
Jeg løber neden under for at fortælle mine forældre om det, men bliver stoppet af min dejlige storebror ( kunne i mærke ironien i min stemme? ) "hvad så søs?" Siger han imens han ser skræmt på mig. "Ikke så meget, kunne du måske lige flytte dig?!" Siger jeg meget pænt, måske lidt for pænt? Lad min lige forklare om min bror. Jo han er 18 snar 19. Han hedder Mark Eriksen, og er måske lidt for selv glad. Han har en kæreste, og han elsker at tale om deres kæreste/ hygge liv. Som jeg hader at høre på! Ad!!
Jeg springer forbi ham, og ned til mine forældre. Min far sider og drikker kaffe imens han læser afvis. Altså er der ikke bare mig, men gør alle ikke det? Min mor står og laver aftensmad. "Se lige hvad jeg fandt!" Siger jeg stolt, og sætter MacBook'en ned på bordet foran min far. "Hvad er det du har der?" Siger min far, og tager en slurk af sin kaffe. "Det er mit nye job" smillede jeg meget stolt. "Hvornår skal du igang?" Råbte min mor fra køkkenet. "Imorgen!" "Okay" sagde hun og satte maden på bordet.
Efter vi havde spist gik jeg oven på og lagde mig i min seng, jeg ville jo gerne være frisk til imorgen. For jeg plejer jo at være mega doven! Ahah.
_______________________________
Første kapitel af den nye historie, hvad syndes i?<3
YOU ARE READING
Hot ~ M.G
FanfictionSofia på 16 år får en dag et sommer job, ved en pool i nærheden. Hun møder en dreng som viser sig at være ret så interessant. Men pludselig er der to!!? I løbet af sommeren bliver hendes job det nye hjem, og den ændre hendes liv forevigt. [ Afslutt...