Kap.14 ~ Travel dag 1. ~

748 28 0
                                    


Jeg vågner af en iPhone lyd af et kamera. Jeg gnider mig i øjnene, og ser så Marcus side med hans mobil forenden af sengen. "Marcus hvad laver du klokken lort om morgen?" Siger jeg og kravler ned til ham. "Det her" han viser mig hans mobil, hvor han har taget et billede af mig og Martinus ligge i ske. "Kan du måske sende det til mig" griner jeg, og det samme gør han.

"god morgen søde" Jeg rodede lidt rundt i Martinus's hår, imens han halv sov. "Martinus vil skal op nu" sagde jeg. "Nej, hvad skal vi da nå. Jeg vil da meget hellere blive her med dig" han væltede mig ned vedsiden af ham, og krammede mig ind til ham. "Hør i to, jeg ved godt at i gerne vil (You know) Men vi skal altså nå meget idag!" Sagde Marcus, og gik ud af døren.

Vi fik tøj på og gjordt os klar, så vi kunne komme igang med dagen. Vi gik ned til restauranten, hvor vi skulle have morgen mad. Martinus var så sød at trække stolen ud for mig da jeg skulle sætte mig ned, det var så sødt af ham. Jeg tog noget yoghurt med müsli i, og noget juice. drengene to istedet nogle pengelager eller to, nej jeg må jo ikke lyve, de tømte hele buffen for pandekager!!. Og jeg har aldrig slev kunne have spist så mange som de nu gjorde der!

Efter maden sagde Kjell at vi skulle gøre os klar til at komme afsted til det første vi skulle idag. Så vi gjorde os klar, og løb ud i bilen for at ikke blive genkendt af nogle. Vi kørte hen til en stor bygning hvor vi skulle vente lidt til at der kom nogle vagter. Imens vi ventede, spurgte Martinus lige pludselig om noget. "Sofia hvis jeg nu bliver spurgt til noget om kærester, må jeg så godt sige at vi er sammen?" Jeg sad lidt og tænkte over det. På en måde ville jeg gerne ud med det, men på en måde ikke. Jeg vil ikke være kendt på at være hans kæreste. Og jeg vil gerne kunne gå på gaden i oslo, uddøen at blive stoppet op hver andet skridt jeg tager. "Ja, men bare de ikke ser mit ansigt" sagde jeg "Okay det lover jeg at de ikke gør"

Endelig kom der nogle vagter, så vi endelig kunne komme videre. Vi kom ind på et slags kontor, hvor ser var folk over alt. Vi skulle med en dame som skulle interviewe dem. Vi kom til at lille rum, hvor drenge skulle side ie sofa, og blive filmet. Jeg stod sammen med Kjell over ved døren og fulgte med.
interviewet
Damen: Når hvordan har i det?
Marcus: Godt!
Martinus: Ja det går super godt!
Damen: Det var godt. Hvad har i så lavet her på det seneste?
Marcus: Vi har bare slappet af
Martinus: Ja der hjemme, og vi har her i Oslo sidste weekend.
Damen: Ja havd lavede i der?
Martinus: Vi var i studiet.
Damen: Kan i sige havd i lavede der?
Marcus: Nej DSV kan vi ikke det.
Dammen nikkede
Damen: Når men jeg har stolt jeres fans nogle spørgsmål inde på vore insta, som jeg tænkte i ville svare på?
Marcus/Martinus: Ja selfølgelig vil vi det!
Damen: Okay her er den første. Hvad farve er jeres tandbørster?
Martinus: Grøn og sort, og orange og sort.
Damen: Okay sjovt spørgsmål. Hvornår kommer i til Sverige igen?
Marcus: Snart!
Damen: vis i selv skulle skrive en sang hvad skulle den hedde, og havd skulle den handle om?
Marcus: Min ville hedde "take it slow girl" som handler om at nyde livet, og elske en pige<3
Martinus: Min vil hedde "Frist kiss" som nok siger sig selv, at den handler om kærlighed!
Damen: Så i er mest i kærligheds zonen, hvordan kan det være, er i forelsket?.
Marcus: Nej ikke endnu!
Han blinkede til kameraet
Martinus: Jeg er måske bliver lidt vild med en pige!
Damen: Hvem er den heldige?
Martinus: Det kan jeg ikke sige, det har jeg lovet.
Damen: Okay her en den næste....

Sådan forsatte det indtil det var slut.....

__________________________
<3

Hot ~ M.GWhere stories live. Discover now