Jeg svinger benene ud over sengekanten, og går over til mit vindue og rulle gardinet op. Jeg har jo værelse på 1 sal, så jeg kan se ud over hele vejen. Jeg tager mit tøj på, og går neden nedenunder for at få noget af spise. Mine forældre sove stadig, så jeg er selv. Jeg finde min mobil frem imens jeg spiser, og ser lidt inde på insta. Jeg støder lige pludselig på et billede som Marcus og Martinus har lagt op. Der står:
Hej alle dejlige følger<3 det er mig Martinus der skriver. Det kommer nok lidt pludseligt for jer, men jeg har fået en kæreste. Jeg mødte hende på mit arbejde, og jeg er blevet meget glad for hende. Jeg har kendt hende i langtid, så det er ikke bare en tilfældig. Jeg elsker alle vores fans, men vil i ikke nok være søde mod hende<3 knus Martinus.
Den har allerede fåret sygt mange likes, og der er over 500+ der har anmodet om at følge mig fordi han har tagget mig i billedet.Lige pludselig banker det på, jeg går over og lukker op. Og der står den sødeste Martinus! "Hej kommer du" siger han, og hiver mig ud af døren. Vi cykler over til arbejdet, og begynder at åbne. Jeg tror ikke der kommer til at ske noget spændende idag, det hele er vel som det plejer.
Folk er begyndt at komme lige så stille, jeg løber rundt for at hjælpe alle med hvad de skal have. Marcus og hans venner bliver ved med at snakke til mig! Og det er pisse irriterende når jeg skal høre hvad folk skal have. Og når jeg ber dem om at går, siger de bare: "hør her prinsesse vi må godt side her, er barstolene ikke for alle?" Jeg vender bare øjne af ham, altså for sjovt ment. Martinus bliver også ved med at kigge hen på os når vi snakker. Men så giver jeg ham der-er-ikke-noget-imellem-os blikket, også nikker han bare.
Jeg finder to øl til en mand og en dame, og da jeg giver dem den høre jeg to plask lige efter hindanen. Jeg vender mig rundt for at se hvad der sker. Jeg ser så Martinus side på poolkanten, med Smilla på hans skød. Hun har kun lidt øjnene åbne kan man se, og Martinus stryger hendes hår væk fra hendes ansigt. Jeg må indrømme at jeg bliver lidt pige fornærmet da jeg ser dem ligge der og alle ser på dem. Men Martinus skal jo også passe hans job, det er jo også forståeligt. Men ikke hvis pigerne gør det med vilje for at blive redet af ham!
Martinus's synsvinkel
Folk er begyndt at gå hjem, så der er næsten helt ødet. Sofia og jeg går og rydder op efter folk.
Idag da jeg redet Smilla, kunne jeg se hun blev lidt sur. Og det var jo ikke meningen. Jeg elsker hende virkeligt."Så er vi færdige, skal vi cykle hjem?" Siger Sofia, imens hun svinger hende taske over skulderen. "Skal vi ikke hoppe i poolen?" Siger jeg imens jeg tager min bluse af. "Men Martinus alle er jo ikke taget hjem!" Hun peger rundt. "Jer men det er jo kun Marcus der er tilbage, og han sladre ikke!" Hun smiler, og går ind i omklædningen for at skifte.
Sofia' s synsvinkel
Da jeg kommer ud fra omklædningen, kan jeg se Martinus og Marcus stå og glo på mig. Marcus kigger mest normal, imens Martinus har åben mund! "Martinus luk munden!" Griner Marcus. "Det er rat så svært når hun er så lækker" han tager sig til munden. "A hvad sagde du lige" griner Marcus, og hopper i vandt. Martinus tager min hånd og sammen hopper vi med Marcus. Vi svømmer lidt rundt, og Marcus prøver heletiden at få os til alt muligt. Han siger at han bare gerne vil hjælpe Martinus , for det plejer jo altid at være ham der for alle damerne. Han grinte meget da han sagde det, og smilede kækt. Lige pludselig kan jeg se Martinus dykke ned under vandt, jeg ved godt hvad han vil, han vil have mig op på hans skulder. Men jeg giver tegen til Marcus så han stiller sig der hvor jeg stod. Martinus dukker ind under Marcus's ben, og kommer op med Marcus på hans skulder. "Wow Sofia undskyld jeg siger det, men har du ikke taget lidt på siden sidt" jeg kan ikke holde op med at grine, og der går det op for Martinus hvem der sider på hans skulder. AhahVi cykler hjem til mig som vi altid gør, men Marcus ville gerne med. Jeg sider bag på Martinus's cykel, og Marcus har sin egen. "Vi ses i morgen smukke" kysser Martinus mig farvel, imens han har hans hænder på mine hofter. Han er lidt højere end mig, så han ser lidt ned. "Ja det gør vi" imens vi står i vores romantiske moment hvor vi kysser, kan vi høre noget bag os. Vi vender os begge to rundt, og ser Marcus stå og kramme sig selv, imens han siger kysse lyde. "Vi ses imorgen smukke!" "Ja det gør vi" siger han og griner, Martinus og jeg begynder også. Ahah..
_______________________
Havd syndes i?<3
VOUS LISEZ
Hot ~ M.G
FanfictionSofia på 16 år får en dag et sommer job, ved en pool i nærheden. Hun møder en dreng som viser sig at være ret så interessant. Men pludselig er der to!!? I løbet af sommeren bliver hendes job det nye hjem, og den ændre hendes liv forevigt. [ Afslutt...