Kap.17 ~ Dårlig vejr ~

644 23 0
                                    


Da vi havde fåret købt noget tøj og alt det, ville vi gerne have noget at spise. Drengene sagde at inde i storcenteret var der den bedste restaurant i verden, som jeg bare skulle med ind på. Vi gik hen til centeret, og fandt butikken.

Efter vi havde spist ville Marcus gerne hjem, men Martinus og jeg ville gerne blive her lidt mere. Så en af vagterne kom og hentede Marcus og kørte han hjem, Martinus og jeg gik bare lidt rundt. Da klokken blev mange og centrerede begyndte at lukke, ringede vi efter Kjell for han skulle alligevel forbi. Da vi stod og ventede begyndte der at komme en masse folk og en gruppe med fans. Wow deres fans er gode til at finde dem. Jeg vil ikke have at de skulle kunne genkende mig. Martinus tog min hånd og vi begyndte at løb, og wow jeg er i dårligfrom. Vi løb ned i gågaden, og ind igennem en lille port. Vi stod helt stille, og kunne se at fansene løb forbi os.

Efter lidt tid begyndte det at regne, MEGET!!!!!! ! ! ! ! ! ! ! !!! !! ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! !
Vi stod bare inde i porten og så ud på regnen, lige pludselig tog Martinus fat i min arm og hev mig ud i regnen. "Martinus hvad laver du, jeg bliver jo helt våd nu!?" Sagde jeg, men han begyndte bare at danse en stille danse med sig selv, det så lidt sjovt ud ahah. "Kom nu, jeg kan jo ikke danse med mig selv" sagde han og rakte hans hånd ud ti mig, jeg tog imod den. Jeg lagde mine arme om hans hals, og han lagde han arme om mine hofter. Jeg begyndte at rødme lidt, og han begyndte at kysse mig. Midt i vores romantiske moment, hørte vi et højt brag, og vi kunne se et lys ude i det fjerne.
Vi begyndte at løbe, og løbe og løbe og løbe og løbe og løbe og løbe og løbe og løbe og løbe og løbe og løbe og løbe og løbe indtil vi kom til hotellet.

Vi gik ind på vores værelse, og bliver mødt af Marcus og nogle drengene. "Nej det er løgn" Martinus slap min hånd og løb hen til drengene, og krammede dem. "Og hvem har vi så her?" En af drengene, gik tæt hen til mig, men jeg afviste og skubbede ham lidt væk. Men jeg må indrømme at han var rat så lækker, men Martinus er meget mere og det ville han altid være. "Jer det her er min ve...n kæreste Sofia" sagde Martinus og od min hånd. "Hej" sagde jeg bare. "Sofia det her er, Oscar, Lucas, Noah, William" de hilste alle. "dejligt at møde jer" sagde jeg og smed mig i min seng. De andre satte sig i sofaen, og snakkede lidt. Jeg lå bare og gnikkede på min mobil.

Lige pludselig går døren op og ind kommer Kjell, han løber og og krammer mig, og bag efter Martinus, jeg ser bare undrende på ham. "Godt at der ikke er sket jer noget!" Sagde han og slap Martinus. "Ja hvad skulle der hav været sket?" Sagde jeg. "I var ikke ude foran centeret så jeg blev nervøs" sagde han. "Men der skete os ikke noget, hej hej" sagde Martinus og skubbede ham ud af døren. "Nej hvor vores forældre kan være overbeskytende nogle gange!" Sagde martinus og satte sig ned i sofaen igen. "Ja, det er det måske lidt for meget!" Sagde Marcus og grinte.

____________________
<3

Hot ~ M.GWhere stories live. Discover now