Næste dag henter Martinus mig på hans cykel. Jeg har også fået hans snap, så det er nemmere at aftale ting og sådan noget. Det sjove er at jeg aldrig har set Martinus før, og der er kun to huse imellem os. Det er nok fordi at jeg mest er indenfor og sover, Ahah. Nu tror i nok at jeg har set ham i skolen, men nej. Jeg går ikke på Trofors skole, men det skal jeg til efter sommeren. Og det glæder jeg mig til, nu efter jeg er blevet okay venner med Martinus.Martinus kommer, og vi cykler til arbejdet. Jeg begynder at åbne boden, og sætter tingene frem. Det er igen idag meget godt vejr. (Vi siger bare det er meget varmt, selvom det er i Norge<3) flok begynder at komme, og der hurtig nogle hende ved mig. "Hej hvad skulle det være?" Det er en lille pige, hun ser så sød ud! "Øm en vaniljeis tak" jeg finde isen til hende, og hun betaler. "Ha en god dag" siger jeg til hende imens hun hopper glad afsted med sin is.
Lidt tid efter kommer der en famile på fem. "Hej hvad skulle det være?" Smiler jeg "har i et bord til fem?" Spørger manden. "Ja kom med" jeg tager nogle menu kort, og viser dem hen til et bord. De ser lidt i dem, og kalder så på mig. "Hej. Vi skal have to gange pomfritter, og en pasta menu. Og to burger" jeg skriver det hele ned, og går igang med at lave det.
Imens maden er ved at blive lavet, kommer der en flok drenge hen til mig. "Hej hvad skal det være?" Smiler jeg "Et kys eller dit nummer" hvad spurgte han lige om det!? "Hør her det kan jeg DSV ikke give jer!!"
"Når men kan jeg i det mindste få dit navn?" Smillede drengen. Okay han var måske lidt hot, og Wow han liner Martinus nu når jeg ser på ham. "Jeg hedder Sofia, og dig?"
"Marcus, Marcus er mit navn" bukkede han. De andre drenge grinede af det. "Når så du tror at du er sådan en karl smart var?" Grinte jeg. "Hør prinsesse jeg tror ikke, jeg er det!" Grinede han. Martinus så os stå at grine, og kom så hen til os. "Marcus hvad laver du her?!" Sagde han lidt vredt. Men hvorfor, hvor kender de hinanden fra? "Slap af Martinus, jeg var jo bare her nede sammen med mine venner, for at se om der var nogle babes. Og det var der, vi har lige fundet en" han ser på mig, jeg begyndte at rødme. Martinus ser surt på ham og går, hvad fik der dog af ham?
Maden var færdig, så jeg gik hen med det til familien.Klokken var blevet mange, og folk begyndte at gå hjem. Da jeg havde pakket baren sammen, gik jeg over for at hjælpe Martinus med stolene. "Martinus havd var der med dig idag!?" Spurgte jeg. "Ikke noget, jeg kan bare ikke lide når Marcus snakker med piger!" Siger han stille "Men hvorfor?"
"Jo han plejer altid at få alle pigerne, og jeg står tilbage med 0"
"Når, okay jeg forstår. Hvis det er skal jeg nok lade vær med at snakke med ham"
"Nej du har lov til at snakke med dem du vil, det skal jeg ikke bestemme"
"Martinus hvor er du sød" jeg sprang rundt om hans hals, og gav ham det kram.Han cyklede hjem med mig, og jeg vinkede farvel til ham. Han er den bedste ven jeg nogle sinde har haft, og jeg har kun kendt ham i 2 dage!
_______________________________
Allerede 100+, Mange tak🙏🏼<3
VOUS LISEZ
Hot ~ M.G
FanfictionSofia på 16 år får en dag et sommer job, ved en pool i nærheden. Hun møder en dreng som viser sig at være ret så interessant. Men pludselig er der to!!? I løbet af sommeren bliver hendes job det nye hjem, og den ændre hendes liv forevigt. [ Afslutt...