Jeg vågner og ser at drengene stadig sover, så jeg tror ikke vi skal nå noget særligt idag, hvilket er meget rat. Jeg finder mig mobil, og ser at den kun er 7:48 og jeg vil ikke ligge mig til at sove igen, så jeg vælger at gå i bad. Jeg fandt min shampoo som jeg elsker, det er en af de ting jeg ikke kan leve uden. Jeg tager mit tøj af, og går ind i det varme dejlige vand. Jeg ved ikke om det bare er mig, men når jeg er i bad, synger jeg meget eller tænker jeg over mit liv. Ej okay det lød lidt dumt, men jeg tænker over tingene. Da jeg står i mine tanker, høre jeg lige pludselig døren gå op. Jeg når ikke at gøre noget får jeg ser Martinus stå og se på mig. "Martinus se dog væk!!!" Skriger/råber jeg nærmest. "Nej hvorfor du er jo den smukkeste" jeg ser mærkeligt på ham, jeg vidste ikke han var sådan! "Men min krop er så grim!" Siger jeg. "Nej du er smuk som du er!" Han lænede sig tæt ind til mig, og kyssede mig stille. Det var lidt mærkeligt at stå der uden tøj og kysse ham, men det var nu også dejligt. Lige pludselig bliver døren åbnet, og ind kommer Marcus. "Jeg tror bare jeg går igen!!" Han lukker døren hurtigt igen, og vi begynder at grine.Da jeg endelig havde fåret tøj på og gjordt mig klar, mødtes vi med Kjell nede i restauranten. I satte os ned og spiste noget morgenmad. "Idag skal vi ikke noget, så i kan lave det i vil. Jeg skal ud og snakke med nogle omkring jeres karriere. Men hvis i går ud, skal i have nogle vagter med jer" vi nikkede, og spiste færdig. Vi gik op på værelset for at bestemme os for hvad vi skulle. "Når hvad vil i så gerne?" Martinus lagde sig beg over i sengen med armene ud til siden. "Jeg ved ikke med dig, men det er langtid siden jeg har været i Oslo, og det er langtid siden jeg har fåret nyt tøj" grinte jeg. "Jer og jeg mangler nogle nye bukser med huller i" sagde Marcus over fra sofaen. "Okay så lad os tage ud og shoppe" sukkede Martinus. "Hvad nu søde?" Hentydede jeg til Martinus. "Jeg havde bare troede at vi kunne lave noget sammen idag" sagde han stille. "Nåhhhh hvor sødet, men bliver det idag!?" Sagde Marcus imens han tog en anden bluse på.
Vi fik hentede vagterne, og gik ud i byen. Der var mange flok som gerne ville have billeder med drengene, og vi blev stoppet hvert gang vi tog et skridt. Vagterne kunne ikke holde dem væk, så vi begyndte at løbe. Vi kom forbi en butik vi løb ind i og gemte os, og tøjet i butikken var nu heler ikke så dårligt. jeg fandt en pæn bluse og Marcus de bukser han gerne ville have. "Se her søde" det var Martinus som var kommet tilbage med to bluser (SE FOROVEN) "Wow de er flotte" han smilede og sagde, "Det er godt du syndes det, for den ene er til dig" han kyssede mig på kinden.....
__________________
<3
ESTÁS LEYENDO
Hot ~ M.G
FanficSofia på 16 år får en dag et sommer job, ved en pool i nærheden. Hun møder en dreng som viser sig at være ret så interessant. Men pludselig er der to!!? I løbet af sommeren bliver hendes job det nye hjem, og den ændre hendes liv forevigt. [ Afslutt...