Endnu en dag hvor jeg skal til poolen, det bedste sted jeg ved lige nu. Jeg stod ud af min seng, og gik i bad. Da jeg kom ude fandt jeg mit tøj, og fik nedenunder for at finde noget at spise. Mine forældre lå stadig og sov, så jeg var den eneste der var oppe, eller det troede jeg. "Hey søs, har du set nogle lover boys på mit nye job" det var min bror, Mark. "Nej, og det skal du heler ikke blande dig i!" Svare jeg vredt, og heler noget mælk op i min kop. "Når jeg plejer da ellers at fortælle dig om mit kærligheds liv" griner han. "Jer og tror du at jeg gider at høre på det?!" Jeg tog mit mad og gik oven på.Jeg kunne se at jeg havde fået en snap fra Martinus.
Martinus: Hey er du vågen?
Mig: ja, ja det er jeg
Martinus: fint skal jeg komme og hente dig nu?!
Mig: ja 5 minutter så kommer jeg ud til vejen<3
Martinus: <3
Jeg løb nedenunder, og satte min tallerken og kop i opvaskemaskinen. Jeg tog mine sko på, og tog min taske med.
Jeg gik ud af døren hvor, Martinus holdte og ventede på mig. Imens vi cyklede af sted, spurgte Martinus om jeg ville med hjem til ham efter arbejde. Og det ville jeg gerne.[skiber lige jobbet]
Vi cyklede hjem til Martinus efter arbejde. Det var blevet okay varmt, så vi ville lave noget koldt og drikke når i kom indenfor aftalte vi. Vi gik inden for, og Wow det var flot og stort. Det var meget støre end mit. Vi gik oven på hvor vi smed vores ting, og gik så ned i køknet. Martinus fandt nogle glas, og helte noget cola op til os. Lige pludselig kom Marcus gående ind i træningstøj, og med sine appelhøretelefoner i ørene. Han gik hen til Martinus som stod med colaerne i hånden og skulle til at gå. Han tog en og drak den helt ned til bunden. "Hvad laver du Marcus!? Det var til Sofia og jeg!" Sagde Martinus vredt og helte en ny cola op i et glas. "Øm hvad sker der? Nogle der kan forklare" sagde jeg og kiggede på dem begge. "Sig mig Sofia, har du aldrig hør om os?!!" Sagde Marcus som var ved at brude ud i grin. "Nej ikke rigtigt, jeg sider for det meste indenfor, eller sover så nej det har jeg ikke" Marcus begyndte at grine. "Vi er brødre, og vi er Marcus & Martinus. Som er kendt i hele Skandinavien!! Vi har fans!" Sagde Marcus. "Hvad er i brødre!!!?" Jeg stod med åben mund. "Eller mere sagt tvillinger" sagde Martinus surt. "Er i tvillinger, men i er så forskelige!" Sagde jeg. "Ja ja det er vi" Martinus trak mig ud af køknet, og op på hans værelse.
Det er meget pænt, i forhold til at det var et drenge værelse. Altså det var lige så rodet som mit, og det var næsten stylet ligesådan. Vi snakkede lidt sammen for at lære hindanen at kende. Jeg fortale om min familie, og han fortale om hans. Han fortale også at Marcus og ham er gode venner, men Marcus er mere sådan en pige elsker. Han er også slev sådan men, Marcus er mere.
Vis snakkede lidt videre, og lige pludselig blev det helt stille (akavet). "Når...øm..Sofia?"
"Ja, Martinus?"
"Har du endelig en kæreste?!"
"Nej, nej det har jeg ikke, hvorfor da?"
"Ellers ville jeg ikke kunne gøre dette" han lænede sig frem, og vores læber mødtes, det udviklede sig hurtigt. Han væltede mig ned i hans seng, så jeg lå oven på ham. Vi kyssede videre, imens jeg bevægede mig lidt. Døren gik op, og Marcus kom til syne i døren. "Sorry, var i,igang med noget?" Grinte han. Nej hvor den dreng kan være irriterende!! "Hvad vil du Marcus?" Sagde Martinus imens han sukkede. "Når jeg ville bare lige se hvad i lavede, men jeg kan se i har travet" han vente sig rundt, og gik. Martinus skulle lige til at kysse mig igen, da Marcus kom tilbage. "Og Martinus husk lige beskyttelse, vi skulle nødig have så børn løbene rundt nu!" Grinede han og gik, endelig.Klokken blev mange, og Martinus fulgte mig hjem.
"Tak for i aften smukke" sagde han og kyssede min kind.
"Ses i morgen"_______________________
Hvad syndes i om den?<3
ESTÁS LEYENDO
Hot ~ M.G
FanficSofia på 16 år får en dag et sommer job, ved en pool i nærheden. Hun møder en dreng som viser sig at være ret så interessant. Men pludselig er der to!!? I løbet af sommeren bliver hendes job det nye hjem, og den ændre hendes liv forevigt. [ Afslutt...