Vi satte os ud i bilen igen, og kørte af sted til noget nyt som jeg ikke vidste hvad var. "Øm undskyld jeg spørge, men hvor skal vi hen nu?" Kjell Erik kiggede i bakspejlet så han kunne se mig. "Det skal du ikke undskylde for, vi skal til photoshot nu" Jeg nikkede til han, og han sendte mig et varmt smil tilbage. Jeg keder ikke en famile som er så søde som familen Gunnarsen!Vi kom til en stor bygning igen, og vi blev lukket ind. Vi blev vist ind i et lille rum hvor der var tøj, og hvor de skulle sminkes. Stylelisterne fandt det drengene skulle have på, og jeg må sige at de så flotte ud. Og især Martinus, han var rimelig hot! Det passede godt til deres stil. Da de skulle sminkes syntes jeg at det så lidt sjovt ud, for jeg havde aldrig set den side så stille! Og jeg kunne heler ikke forstille mig dem sådan, så jeg kom nok til at grine lidt ahah.
Da de var færdige kom vi ind i et meget lyst rum, man skulle næsten have solbriller på for at være der! Der var en masse ledninger, lamper, baggrunde, og alt det andet som jeg ikke ved noget om ahah. De fandt den første baggrund og sat den op, imens hilste vi på photografen. Da alt var klar gik de igang med at stå på forkelige måder, de var faktisk rat gode til det. De fik taget nogle sjove, seriøse, smukke, billeder. Vi var for det meste udenfor for at tage nogle.
Jeg stod bare på sidekanten og så på imens de tog billeder, Kjell var gået ud for at tale med nogle så jeg stod selv. "Hey vil du ikke med på et billede med drengene?" spurgte photografen, og drengene smilede ivrigt. Jeg stillede mig hen til dem, og han begyndte at tage billeder. 2Hvad er du til drengene, en kusine?" Spurgte fotografen. "Nej ikke rigtig" sagde jeg. "Jeg for hun er Martinus lille flirt, eller de er mere end det" Smilede Marcus. "Er du martinus's kæreste?" Spurgte han. "Ja, ja det er jeg" sagde jeg og så ned i jorden, og rødmede lidt. "Jamen så tillykke, du er meget heldig" jeg smilede
Til ham. "Ja jeg er MEGET heldig" jeg så ind i Martinus's flotte øjne da jeg sagde det. "Men Marcus sidste gang sagde du at du er MR. Loverboy, og at du ville komme med den først" Grinede han. "Ja men jeg ved ikke hvad der skete. Der er jo så mage der ikke kan stå for min lækker-hed så der kommer så mange, og det er svært at vælge en!" Smilede han med et kækt smil, og vi begyndte alle at grine.Da vi var færdig var vi bliver lidt sulten, så vi ville finde et sted vi kunne spise. Vi satte os ud i bilen og kørte afsted. Da vi kom til spisestedet fik vi et bord, og bestilt noget mad. Vi sad ud til vinduet så folk kune se os, og der kom mange ind for at tage billeder med drengene. Så måtte be tjeneren om et andet bord så vi kunne så lidt fred. Da vi havde spist færdig kørte vi hjem, og gik ellers bare i seng.
_________________________
YOU ARE READING
Hot ~ M.G
FanfictionSofia på 16 år får en dag et sommer job, ved en pool i nærheden. Hun møder en dreng som viser sig at være ret så interessant. Men pludselig er der to!!? I løbet af sommeren bliver hendes job det nye hjem, og den ændre hendes liv forevigt. [ Afslutt...