' Aklıma bişiler geliyor ama ' diyip kıkırdadım.
Asya bana - nabıyon sen?- bakışları atarken, ben cenkin gömleğinin düğmelerini açmaya başladım ki - sadece yukarıdan iki tanesini açmışken asyaya dönüp
' ben bunu yapacak kadar ne günah işlemiş olabilirim ki ?' diye sordum oda bilmiş bi şekilde
'Kızım manyakmısın sen oğlanı duşa çıplak mı sokcaz? ,biz? Bilmiyorum farkındamısın ama kızız biz ikimiz' dedi kendisini ve beni gösterirken .Tam ağzımı açıp bişi söyliycekken
'Hem bunu niye biz duşa sokuyoz ,dünyada insan mı kalmadı ?,arayalım merti - cenkin sıra arkadaşı- gelip halletsin' diyip sinirlerimi zıplatmayı başarmıştı. Elimi göğüsümde bağlayıp
' Benim zekalı arkadaşım ,çocuk baygınlık geçirdi,üstüne bi ton dayak yedi benim yüzümden ve sen hala ona yardım etmemizi mi sorguluyorsun ?' dedim sesimi biraz daha yükselterek. Sonra tam ağzını açıp bişi diyecekken onu ,işaret parmağımla durdurup
'Kusura bakma asya,ama yardım etmek istemiyorsan gidebilirsin. 'Ona arkamı döndüm, beni gerçekten sinirlendirmişti.
Yaklaşık bi iki dakika sonra dış kapının kapanma sesini duydum.Elimi sinirle saçıma götürüp ,dağınık bi topuz yaptım ,odama geçip siyah pijamalarımı giyindim.Cenk içerde uyuduğu için sorun yoktu.Rahattım. Sonra ,cenkin yanına gidip ,yatağa oturdum. Baktım. Bu çocuğu seviyordum. Tam bu sırda cenkin telefonu çalmaya başladı. Cenkin huysuzluklarına aldırış etmeden ,cebindeki telefonu aldım. Ekrana baktığımda ," annem arıyor..." yazısını gördüm. Hemen açtım.
'Cen-...
' Begüm teyze ben arya , cenk şu anda benle ve bugün bizde kalacak.Annemin haberi var.Eğer sizde izin verirseniz..?'' Tabi kızım arya .Ama neden telefonuna kendi bakmıyor?'
' Efendim o şuanda uyuyor ,saat 04.00 ama ,bugün çok yorulmuş birazda canı sıkkınmış , kavga etmiş benim yüzümden,üstüne pek gelmesseniz iyi olur.Ona çok iyi bakıcam. Emin olabilirsiniz.'
' Peki kızım sen istersen gel ,kıyafetlerini al cenkin, hem o duşa girmeden duramaz ' deyip kıkırdamıştı Begüm teyze.
' Peki Begüm teyze yarım saate ordayım.'
' Tamam kızım .'telefonu kapatcakken
'Arya?' dedi Begüm teyze,
'Efendim Begüm teyze?'
' Cenk seni çok seviyor ,ve korumaya çalışıyor ,o poyrazı da boşver be kızım ,gözüm tutmadı o çocuğu' diyince bende mahcup ve utangaç, bi şekil de
'Peki Begüm teyze ,ama .... Neyse boşverin ,kapatıyorum ben .'
' Tamam kızım bekliyorum ' diyince telefonu kapattım.Yatağın kenarına oturup,
cenki dürtüklemeye başladım.Ha bu arada ,Cenk benim en yakın arkadaşımdan birisi- arkadaşımdan diyorum,çünkü sadece iki arkadaşım var, asya ve cenk- neyse ,cenk kahverengi kıvırcık saçı ,koyu kahve gözleri, hafif buğday teniyle ,şımarık,şebek, çalışkan -hatta bayaaaa çalışkan- bi arkadaşım. Annesi begüm teyzeyle ,annem çok yakın arkadaşlar,begüm teyze ev hanımı,halil amca ise matamatik öğretmeni. Cenk'i gerçekten çok seviyorum. Kardeşim gibi derdim,ama benim bi kardeşim yok- ama işte kardeşlik duygusunu bilmeden seviyom ben bu ineği- ,babam gibi diycem ama babamda yok. Sadece annem,asya ve cenk var. Herneyse bi ara kendimden bahsederim sonra.Şimddiiii konumuz cenki ayıltmak!.
Tokatlayarakmı ayıltsam?
Yada bağırarak? ' Lan bi kendine gel ,sen kendi kendine ne konuşup duruyon, çocuk ölmediki,uyuyo sadece ,normal insan gibi uyandır işte!!'
Kendimle konuşmayı kesip ve bi de kendime hak verip,yatağa oturdum ve' cenkkkk!! ,lannn, kalkkk gali sabah oldu ,sabahhhh ,heyyooo,kalk lan artıkkkk ,şittt!!!'
'Allahtan insan gibi uyandır dedik'
' Sen bi sesini kesermisin iç ses!!'' Ya noluyo,lan ben nerdeyim yahh, anneeeee beni kaçırmışlarrrr!!(cenk)'
Kıymetlim nerde? Ona dojunmadınız demi?' diyip şeyini tutunca,' Bişi olduğu yok sakin ol kanka benim evimdesin .Annene haber verdim bu gece bizdesin. 'Diyip sırıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK OLMAYAN (DEVAM EDECEK)
Genç KurguBu sesler nerden geliyor?? Neden sürekli çığlıklar içimde ,şeytanlarla boğuşuyorum? Neden ben neden? Yoksa... Yoksa delirdimmi? Hayır hayır ,bunlar bir rüya olmalı! Sadece bir rüya!!